علمی فناوری 18:01 - 13 خرداد 1394
باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛
در طی هفته‌های اخیر خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان به گوش می‌رسید، این موضوع در حالی دنبال می‌شد که قرار داد بیمه‌ طلایی فرهنگیان تا پایان اردیبهشت ماه منعقد بود اما هفته گذشته بود که معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از قرار داد جدید بیمه طلایی فرهنگیان با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ تا مهر 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران، سید محمد بطحایی ضمن اشاره به فرصت تمدید یافته قرار داد بیمه طلایی اظهار داشت: زین پس اجرای بیمه طلایی فرهنگیان به روش صندوقی با حداقل نرخ افزایش حق بیمه دنبال خواهد شد و آن را یکی از مزیت‌های مهم شرکت آتیه سازان حافظ دانست.


اما در این بین بیمه مرکزی با اعلام اینکه شرکت آتیه سازان حافظ، فاقد مجوز فعالیت است، موجب بروز برخی نگرانی‌ها برای فرهنگیان گشت.


آتیه سازان فاقد مجوز است
گفتنی است، میرزایی معاونت نظارت بیمه مرکزی با اشاره به اینکه آتیه سازان حافظ مجوز لازم برای فعالیت‌ در  عرصه بیمه‌های تجاری را از بیمه مرکزی کسب نکرده است، افزود:این شرکت فاقد مجوز فعالیت است و اگر نزد شرکت‌های بیمه دیگر نیز فعالیت کند، باید مجوز اخذ نماید. طبق مقررات مصوب شورای بیمه گذار هر شرکتی خارج از چارچوب آیین مصوبات بیمه‌ای پوششی را ایجاد کند باید مجوز آن را از بیمه مرکزی اخذ نماید.


آموزش و پرورش نیازی به اخذ مجوز ندارد
پاپایی معاونت رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش در این زمینه در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: شرکت آتیه سازان حافظ یک شرکت بیمه گذار نوپا و تازه تاسیس نیست، سالها در زمینه بیمه تکمیلی و درمانی با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت بهداشت و تامین اجتماعی کار کرده است.


وی افزود: این شرکت زیر مجموعه بیمه سلامت است و مجوزهای لازم را از هیئت دولت و مراجع ذیصلاح اخذ کرده است، البته ما سال قبل هم با همین شرکت قرار داد داشتیم و در حال حاضر هم جهت کسب مجوزها مشکلی نداریم، البته آموزش و پرورش با استعلام کیفیت از شرکت‌های تجاری بیمه در نهایت با رعایت صرفه فرهنگیان خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را انتخاب کرده است.






انتهای پیام/



6498065
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر فاش‌شده منتسب به پیکسل ۹ پرو، از تخت‌شدن لبه‌های این گوشی حکایت دارند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تراشه جدید مدیاتک از نظر گرافیکی بیشتر از ۵۰ درصد از نسل قبلی سریع‌تر است و CPU آن نیز ۱۰ درصد سرعت بیشتری دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی آپدیت HyperOS را برای گوشی‌های میان‌رده سری ردمی نوت ۱۳ 5G منتشر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» زاکربرگ از توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک توسط متا خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدل استاندارد کیهان‌شناسی می‌گوید قدرت انرژی تاریک باید ثابت باشد؛ اما یافته‌های غیرقطعی نشان می‌دهند که این نیرو ممکن است ضعیف شده باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره مصرف ضد آفتاب توسط مادران باردار و کودکان مطالبی بیان کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی در پی داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ناسا به‌ تازگی به مأموریت پهپاد «سنجاقک» برای حضور در بزرگ‌ترین قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است