سیاسی 15:31 - 28 شهریور 1396
دادستان گرگان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: با هدف جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی، ۱۱ حکم قلع و قمع در روستاهای زیارت و نودیجه گرگان اجرا شد.

جلوگیری از تغییر کاربری بیش از ۶ هزار مترمربع زمین در گرگان

به گزارش ایسنا، به نقل از دادگستری گلستان، حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود: با این کار در مجموع از تغییر کاربری بیش از ۶ هزار مترمربع زمین در شهرستان گرگان جلوگیری شد.

وی ادامه داد: این بناها در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ اصلاحیه قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی تخریب شد.



حقی از افرادی که قصد تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغی و ساخت و ساز در خارج از محدوده قانونی شهرها، شهرک‌ها و روستاها را دارند خواست، پیش از هر گونه اقدام با در دست داشتن مستندات مالکیت به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل زندگی خود مراجعه کنند.



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان همچنین به مردم توصیه کرد که در راستای حفظ و صیانت از زمین های کشاورزی و باغی، تبدیل و تغییر کاربری های غیرمجاز در این زمین ها را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

انتهای پیام


9426145
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است