استانی 15:42 - 01 اردیبهشت 1400
شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی:
ایسنا/خراسان رضوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای نسبت به برخی انتقادات که به عملکرد این شورا وارد می‌شد واکنش نشان داد.

کسانی که به ما ملحق نشدند را وحدت‌شکن نمی‌دانیم

به گزارش ایسنا در متن این بیانیه آمده است؛

 

شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی از ابتدای شروع فعالیت در صدد تجمیع حداکثری و ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلاب بوده و در ادامه فعالیت نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم مبذول خواهد داشت



بدیهی است که مواضع شورا باید از مجاری رسمی اعلام شود ، صفحات رسمی در فضای مجازی ، بیانیه ها و مصاحبه سخنگوی شورا متکفل اعلام مواضع رسمی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی است و هرگونه انتساب مطلب و موضعی به این شورا غیر از این مجاری غیر قابل قبول است.



از طرفی شورا از اعضای خود در هر سطحی خواسته است که مواضع و نظرات فردی خود را به نام شورا مطرح نکنند و از طرفی از عموم نخبگان ، فعالان و کنشگران عرصه سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی نیز توقع می‌رود که برخی از اعلام مواضع توسط برخی افراد که رسمی و غیر رسمی طرفدار شورا هستند را به پای شورا نگذارند .



شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی هرگز ادعا نداشته و ندارد تنها کسانی که طرفدار این شورا هستند انقلابی اند. ما معتقدیم مبتنی بر نگاه متعالی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی چتر انقلاب گسترده است و بسیاری از آحاد مردم زیر این چتر قرار دارند



از طرفی این مشی معظم له که فرمودند:



«جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، یارگیری کنید؛ حذف نکنید؛ صِرف اختلاف سلیقه و اختلاف نظر درباره‌ی فلان مسئله موجب طرد نشود.   

جذب کنید؛ البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست؛ جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد.»



را نصب العین خود قرار داده و هرگز بنای مخالفت با این مشی را بر خود روا نمیداریم .



الحمدلله خراسان رضوی و بالاخص شهر مقدس مشهد  در خود مجموعه های انقلابی فراوانی را جای داده که در موضوع انتخابات آتی برخی در چهارچوب ضوابط شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی  و برخی در چهارچوب ضوابطی خارج از این شورا فعالیت می نمایند.



گرچه ممکن است در بین این گروهها اختلافاتی بر سر روشها ،فرایندها ، اولویتها و ... وجود داشته باشد لیکن معتقدیم که مسیر حرکت همان مسیر رسیدن به اهداف و تقویت نظام و انقلاب اسلامی است و این مجموعه ها هرگز جدا از انقلاب نیستند. اگر چه وحدت حول شاخص‌ها را جزو مقدس ترین و مهمترین وظایف خود میدانیم ولی کسانی که به هر دلیلی وارد فرآیند شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی نشده‌اند را وحدت شکن نمی دانیم.



در پایان از همه نیروهای انقلابی خواهشمندیم با امید آفرینی، بصیرت افزایی، زمینه ساز وحدت و انسجام نیرو های انقلاب بوده و بجای تخریب و تجزیه و تحلیل‌های بی پایه و اساس و مغرضانه و غفلت از مشکلات و مسائل اصلی، برای حضور حداکثری مردم تلاش ‌نمایند.

 

انتهای پیام


11035749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است