استانی 09:27 - 07 اسفند 1398
ایسنا/کرمان رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به وزش باد و گرد و خاک در شرق استان کرمان گفت: احتمال وقوع طوفان شن و خاک در محورهای مواصلاتی استان به استان های هممجوار وجود دارد ضمن آنکه بعدازظهر امروز چهارشنبه احتمال بارش پراکنده باران در شمال و غرب استان وجود دارد.

وزش باد و گرد و خاک در شرق استان کرمان

"حمیده حبیبی" در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان امروز قسمتی ابری است و افزایش ابر را پیش بینی می کنیم. ضمن اینکه در اکثر مناطق استان شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.



وی با اشاره به وزش باد و گرد و خاک در شرق استان کرمان افزود: احتمال وقوع طوفان شن و خاک در محورهای مواصلاتی استان به استان های هممجوار وجود دارد ضمن آنکه بعدازظهر امروز چهارشنبه احتمال بارش پراکنده باران در شمال و غرب استان وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه صبح امروز دمای هوای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتیگراد بود و حداکثر به ۲۱ درجه خواهد رسید افزود: برای صبح فردا کاهش دما پیش بینی می شود که پیش بینی می شود در خنک ترین ساعات دما به سه درجه و حداکثر به ۱۶ درجه برسد.

حبیبی با اشاره به اینکه مجددا از جمعه روند افزایشی دما را در سطح استان کرمان پیش بینی می کنیم، گفت: صبح امروز راین و شهربابک با دمای شش درجه خنک ترین و روز گذشته فهرج و نرماشیر با دمای ۳۳ درجه گرم ترین نقاط استان بودند.



انتهای پیام


10414294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است