استانی 14:13 - 04 اسفند 1397

۲۱۹۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان قزوین پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، جلالی معاون قضایی دادستانی استان، پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در ابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب  و بازسازی و نوسازی و مصوبات کارگروه طی سال ۹۷ ارائه کرد.

پرزحمت همچنین در ادامه گفت:  تاکنون ۲۷۷  فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند که دارای ۳۹۳ فقره مصوبه کارگروه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد:تاکنون ۶۵۹  فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت و کشاورزی در استان قزوین ثبت شده که نسبت به هفته گذشته ۳۰ فقره رشد داشته است.

وی در ادامه گفت:تاکنون ۱۶۸ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۱۹۶ میلیارد ریال در سال ۹۷ در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل همچنین از رشد و پیشرفت پرداخت مستقیم تسهیلات در استان قزوین طی هفته گذشته از ۵۰ فقره به ۱۸۰ فقره و از نظر مبلغ پرداختی از ۷۲۰ میلیارد ریال به ۳۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۳ واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و خدماتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.


10062002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است