سیاسی 09:03 - 10 اسفند 1399
توانگر خبر داد
رئیس کمیته اقتصاد صنفی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس در نامه‌های جداگانه به وزرای صمت، اقتصاد، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت تامین و تنظیم قیمت میوه و کالاهای اساسی شب ‌عید تاکید کرد و گفت که "کمیته رصد تنظیم بازار پایان سال" در فراکسیون اصناف تشکیل شده است.

تشکیل «کمیته رصد تنظیم بازار پایان سال» در فراکسیون اصناف

به گزارش ایسنا، در نامه مجتبی توانگر خطاب به رزم حسینی(وزیر صنعت، معدن و تجارت)، دژپسند(وزیر امور اقتصادی و دارایی)، خاوازی(وزیر جهاد کشاورزی)، جمال انصاری(معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی) آمده است:

«با توجه به سنت‌های ایام پایانی سال و افزایش تقاضا در بازار میوه و کالاهای اساسی، در این مقطع زمانی تنظیم و کنترل بازار از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می‌شود و لازم است دستگاه‌های دولتی مرتبط، با برنامه مشخص، شفاف و قابل رصد به انجام وظایف بپردازند تا با حذف زمینه فرصت‌طلبی در کسب منافع، امکان انتقال فشار به اقشار ضعیف و کم‌درآمد سلب شود.

بر همین اساس فراکسیون اصناف و اشتغال با تشکیل "کمیته رصد تنظیم بازار پایان سال" بر این مهم متمرکز شده است، لذا خواهشمند است با قید فوریت دستور فرمایید گزارش آن وزارتخانه همراه با ارائه موانع و راهکارهای احصا شده در محورهای زیر در اختیار قرار گیرد تا نتایج جمع‌بندی شده به اطلاع نمایندگان محترم عضو فراکسیون برسد.

- برنامه های تنظیم بازار شب عید به ویژه در حوزه تامین و عرضه میوه، آجیل و کالاهای اساسی(از ابتدای زنجیره تولید و واردات تا توزیع و مصرف‌کننده)

- برنامه های رصد و پایش کمی و کیفی ارایه خدمات و کالا به ویژه از حیث مقابله با گران‌فروشی و کم‌فروشی

مجتبی توانگر

رئیس کمیته اقتصاد صنفی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی

 

رونوشت:

- جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار

- جناب آقای حسن‌پور رئیس محترم فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی

- جناب آقای دکتر پورابراهیمی رئیس محترم کمیسیون اقتصادی

-جناب آقای دکتر ساداتی‌نژاد رئیس محترم کمیسیون کشاورزی آب و منابع‌طبیعی»

انتهای پیام


10969915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق درباره رخداد‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است