علمی فناوری 18:09 - 30 دی 1397
رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش جدید دانشجویان خارجی از بهمن ماه در این پردیس بین‌المللی خبر داد.

پذیرش دانشجوی خارجی در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران

به گزارش ایسنا، دکتر زهرا امام جمعه رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: پردیس بین‌المللی ارس، درحال حاضر با جذب  55 دانشجوی خارجی کار خود را آغاز کرده است که از بهمن ماه تحصیل دانشجویان خارجی در ارس آغاز خواهد شد.

دکتر امام‌جمعه همچنین با بیان اینکه پردیس ارس یکی از پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه تهران به شمار می‌آید، یادآوری کرد: دو هدف در اینجا دنبال می‌شود؛ یکی پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند.

به گفته وی، علاقه خروج از ایران حالا بیشتر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشورما نخواهد بود. فلسفه تشکیل پردیس بین‌المللی، جذب دانشجویانی است که می‌خواهند در خارج کشور تحصیل کنند.

رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران گفت: بزرگترین دغدغه فعلی، اسکان دانشجویان خارجی است که امیدواریم  با همکاری منطقه آزاد ارس طبق توافق نامه در قبال اسکان این دانشجویان خارجی اقدام لازم صورت پذیرد.

دکتر امام‌جمعه همچنین گفت: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در رشته‌های هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی مهندسی و علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است و در حال حاضر حدود 200 دانشجوی فعال در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان یادآور شد که پردیس بین المللی ارس در بهمن ماه 97 به پذیرش دانشجویان دوره دکتری در 11 رشته از طریق شیوه نامه و مصاحبه اقدام خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


10033391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس در حال تدوین است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در پی تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم، کارشناسان اورژانس استان تهران فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ظاهراً پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری، یک خط باریک سبز رنگ روی نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ نمایان می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است