استانی 23:42 - 22 مهر 1398

سال تحصیل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، عبدالله سامری نماینده خرمشهر و عامرکعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار آبادان و برخی دیگر از مسئولان منطقه، مراسمی برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در آفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان نباید به کم قانع باشند بلکه باید با تلاش، دانشگاه را به فضای علمی تبدیل کنند و در این مسیر از اساتید و دانشگاه مطالبه کنند.

وی افزود: دستیابی به علم در همه دوران ها با سختی همراه بوده و هیچ دانشمندی بدون تلاش به موفقیت دست نیافته است.

عامر کعبی نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در این آیین با تاکید بر اینکه روند رشد دانشگاه علوم و فنون می توانست سرعتی بیشتر خواهد داشت، افزود: در گذشته این دانشگاه از بنیاد مستضعفین کمک هایی دریافت می کرد و منطقه آزاد اروند بر همین اساس کمک های کمتری به این دانشگاه داشته است که با قطع کمک های بنیاد مستضعفین روند رشد دانشگاه با وجود اقدامات خوب انجام شده در مدت اخیر کند بوده است.

منصور زراء نژاد رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز در این مراسم گفت: دانشگاه فعال و کارآمد یکی از ابزارهای خروج کشور از بحران های مختلف است.

وی افزود: دانشگاه های توانمند می توانند کشور را در زمینه های مختلف همچون اقتصادی و فنی که هدف تحریم های دشمن است نجات دهند و باعث خروج کشور از شرایط سخت کنونی باشند.


10266575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است