ورزشی 00:46 - 11 بهمن 1393
علیرضا رعدی پس از تساوی در قلعه عقابها از شرایط بازی ابراز رضایت کرد و تماشاگران شهروند ساری را مورد تمجید قرار داد.

علیرضا رعدی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تساوی در هفته بیستم مقابل شهروند ساری گفت: دیدار این هفته بازی بسیار زیبایی بود و دو تیم بسیار خوب و مسلط فوتسال بازی می کردند. روز خوبی برای فوتسال بود چرا که در ان هیچ تیمی به دنبال جنجال و حاشیه نبود و بازیکنان به خوبی کار می کردند و به خوبی از نیمکت تیم ها هدایت می شدند. تماشاگران هم که بسیار فشرده در این دیدار حضور داشتند و تشویق می کردند.

 

تا دو دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز ایده آل بود و تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت. در یک دقیقه پایانی ما دو پنالتی نقطه اول به حریف دادیم. در صحنه اول گلر حریف توپ را به محوطه جریمه ما فرستاد و توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد و در صحنه دوم پرتاب دوباره توپ توسط دروازبان با دایوینگ بازیکن شهروند همراه شد که داور بازی خطا تشخیص داد و ان توپ وارد دروازه شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

 

رعدی در خصوص بیرون کشیدن تیمش در دقیقه پایانی بازی گفت: بیرون کشیدن به معنای قهر یا اعتراض در کار نبود و من چند ثانیه کوتاه بازیکنان خود را در گوشه ای جمع کردم تا تمرکز بازیکن پنالتی زن را بر هم بزنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بازی به تساوی رسید.

 

سرمربی سالهای نه چندان دور شهروند در خصوص تشویق خودش توسط تماشاگران ساروی در این دیدار گفت: تماشاگران ساروی به بنده لطف داشته و ما را دوست دارند. از ابتدای بازی بارها من را مورد لطف خود قرار دادند. من به مدت ۴-۵ سال در ساری و با این هواداران زندگی کرده ام و همیشه صادقانه خدمت کردم و کسی در ساری از من بدی ندیده است. تماشاگران هم قبل و بعد از بازی فارغ از نتیجه به دست آمده بنده را مورد لطف قرار می دادند.



انتهای پیام/

5737000
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: توقع از کشتی‌گیران ما در مسابقات المپیک باید یک نشان طلا باشد و نباید به آنها فشار بیاوریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است