ورزشی 21:16 - 02 مهر 1397
مدافع تیم پرسپولیس با بیان اینکه در بازی با السد دعای هر ایرانی از جمله استقلالی‌ها پشت سرماست گفت: قشنگی دربی به کری‌خوانی آن است اما نه بی‌احترامی.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا در مورد نتایج خوب و دور از انتظار پرسپولیس با وجود شرایط سخت این تیم و محرومیت از نقل و انتقالات گفت: ما بازیکنان خوب و بزرگی از دست دادیم ولی همیشه گفته‌ام بازیکنان می‌آیند و می‌روند ولی این پرسپولیس است که همیشه بزرگ می‌ماند. بازیکنان تیم ما با یکدیگر هم دل هستند و همین رمز موفقیت و نتایج خوب ما است. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیافتد و برد و باخت وجود دارد ولی یکدلی بازیکنان و حمایت هواداران موضوع مهمی است که پرسپولیس از آن برخوردار است. هواداران همیشه در سرما و گرما از ما حمایت کردند و دستشان را می‌بوسم.

وی در مورد صعود پرسپولیس به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هم برای باشگاه یک افتخار است و هم برای بازیکنانی که در آن نقش داشتند. ما از ابتدای فصل تمرینات سخت و فشرده‌ای پشت سر گذاشتیم که بدن‌هایمان را خیلی آماده نگه داشته است و همین موضوع خیلی به ما کمک کرده است. امیدوارم با حمایت و دعای خیر هواداران یک نتیجه خوب برابر السد بگیریم و بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه فکر می‌کند استقلالی‌ها خواهان برتری این تیم مقابل السد هستند یا نه گفت: تیم‌های ایرانی در آسیا حکم تیم ملی را دارند و من مطمئنم دعای یک ایران پشت سر ما خواهد بود. طرفداران استقلال هم دوست داشتند تیمشان برنده شود و صعود کنند ولی شرایط برایشان خوب پیش نرفت. فکر می‌کنم آنها هم برای بردن ما دعا می‌کنند.

خلیل‌زاده در مورد دربی پیش رو هم گفت: دربی یک بازی متفاوت از سایر بازی‌هاست که شرایط دو تیم پیش از بازی و رتبه‌شان در جدول تعیین کننده تیم برنده بازی نیست و تیمی که جایگاه بالاتری دارد لزوماً پیروز نمی‌شود. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه شاهد باشیم و تماشاگران دو تیم از دیدن آن لذت ببرند و 3 امتیاز بازی هم اگر شد به پرسپولیس برسد.

وی در مورد اتفاق تلخ دربی قبلی برایش روی گل وریا غفوری و فرصت خوبی که خودش از دست داد خاطرنشان کرد: در دربی همه بازیکنان سعی دارند بهترین عملکردشان را ارائه دهند و بهترین بازی را در ترکیب تیم داشته باشند ولی اشتباه هم گاهی پیش می‌آید و بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند و حتی گل به خودی می‌زنند. امیدوارم در بازی این هفته بازی خوبی برای تیم انجام دهم و همه تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی ممکن را انجام دهم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای استقلالی‌ها در آستانه دربی کری می‌خواند یا نه گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که حساسیت ایجاد شود ولی قشنگی فوتبال به همین کری خواندن‌هایش است. حتی خود ما بازیکنان بیرون زمین با هم رفاقت داریم و داخل زمین تا می‌توانیم برای هم کری می‌خوانیم. این کری‌ها تا جایی که به بی‌احترامی کشیده نشود خوب است و موجب قشنگی فوتبال می‌شود. از هواداران دو تیم هم می‌خواهم که از بازی لذت ببرند و تا می‌توانند برای هم کری بخوانند ولی کوچکترین بی‌احترامی به حریف نکنند چرا که این مسائل چهره زشتی به فوتبال می‌دهد و زیبنده نیست.


9917990
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است