سیاسی 16:06 - 22 اسفند 1396
مرادی در موافقت با استیضاح وزیر راه:
نماینده مردم بندرعباس گفت: برخی وزرا قول و قرارهایی می گذارند اما پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس به قول های خود عمل نمی کنند.

آخوندی وعده های خود به مردم در جلسه رای اعتماد را فراموش کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی، احمد مرادی نماینده بندرعباس در موافقت با استیضاح آخوندی ابتدا سوگندنامه نمایندگی را قرائت کرد.

وی گفت: استیضاح حق قانونی نمایندگان است که قابل واگذاری و معامله نیست. ما سوگند یاد کرده ایم حافظ مردم باشیم. ما نمایندگان مردم هستیم.

نماینده مردم بندرعباس گفت: برخی وزرا در جلسه رای اعتماد برنامه ها و وعده هایی داده اند که به آن عمل نکره اند. در سوانح هوایی مشاهده کردید که چه اتفاقاتی برای هموطنان افتاد. در دریا هم که شرایط امن تر است شاهد سوانح بودیم. حوادث ریلی که ناشی از سوءمدیریت ها است ادامه دارد. با وجود مشکلات در حوزه راه تصمیم گیری نمایندگان برای این وزارتخانه امری ضروری است.

مرادی گفت: برخی وزا قول و قرارهایی می گذارند اما پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس به قول های خود عمل نمی کنند. آقای وزیر شما در وزارت راه  و شهرسازی چه میزان از مشکلات مردم را حل کردید؟ شما باید با جانفشانی مشکلات مردم را حل کنید اما با فدا کردن جان آنها مشکلات جدیدی را برای مردم بوجود آورده اید.

نماینده مردم بندرعباس خطالب به آخوندی گفت: پاسخگوی کشته های جاده ای، دریایی، هوایی و ریلی کیست؟ ناتوانی شما در اداره زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی عامل مشکلات متعدد در این حوزه هاست.


9713648
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هشدار رئیس‌جمهور به رژیم صهیونیستی و نمایش تسلیحات پیشرفته در مراسم روز ارتش از عناوین روزنامه‌های امروز است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شفیق دیوب، سفیر سوریه در تهران درباره عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: «وعده صادق» عملیات دفاعی مشروع از سوی جمهوری اسلامی ایران است که در چارچوب حق دفاع از خود و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران ...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین خاطرنشان کرد: ایران همواره در طول سالیان گذشته از خود خویشتن‌داری و صبر راهبردی نشان داده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق، از پیگیری حقوقی وصول ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ تحمیلی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی به رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان امروز چهارشنبه از بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، بازدید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی مراتب قدردانی را از حمایت‌های بی دریغ رئیس‌جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات وعده صادق تقدیم نمود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است