اقتصادی 11:15 - 23 خرداد 1397

اهدای یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون از سوی بانک شهر برای آزادی زندانیان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانک شهر، دکتر حسین‌محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیاری از زندانیان به دلیل اتفاقات ساده و پیشامدهایی که ممکن است ناخواسته برای هر انسانی اتفاق بیافتد به زندان افتاده و مشکلات مختلفی گریبانگیر خود و خانواده آنان شده است.

وی در ادامه افزود: بانک شهر در ادامه فعالیت‌های خود با محوریت مسئولیت اجتماعی، امسال و در ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه کشور اهدا کرد.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه ضمن قدردانی از تمامی کسانی که حامی این جریان نیکوکارانه بودند، ابراز امیدواری کرد تا با برداشتن این گام‌های خیر، ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یافته و استحکام خانواده‌ها و جامعه هرچه بیشتر تقویت شود.


9809586
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا ۱۲ اردیبهشت امسال اصلاح و تکمیل کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنف جایگاه‌داران بنزین گفت: ابزار فعلی ما که تخصیص لیتری و کارت سوخت است جوابگوی شرایط فعلی نیست و باید به سمت تخصیص سوخت به کد ملی برویم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید در نواحی جنوبی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران گفت: نرخ ارز ارائه شده به تجار و بازرگانان به ۴۱ هزار و ۵۵ تومان رسید و عرضه ارز نیمایی به تجار همچنان ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز مبادله طلا وارز گفت: از ابتدای بازگشایی بازار تا ۲۷ فروردین ماه ۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز توسط مرکز مبادله تامین شده است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مبلغ بلیت هواپیما پروازهای باطل شده باید ظرف ۷۲ ساعت به مسافران بازگردانده شود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن صنایع روغن نباتی گفت: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد به طوریکه کمبودی در تولید و توزیع نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس صنعت طیور گفت: بنابر آمار ظرفیت تولید بیش از ۳ میلیون تن مرغ در کشور وجود دارد که در صورت حمایت بیش‌تر هم می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتاق تهران گفت: مجموع تجارت ایران با ۱۵ کشور همسایه در سال گذشته به حدود ۶۰.۸ میلیارد دلار بالغ شده که رشدی معادل ۱.۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است