فرهنگی‌هنری 11:10 - 27 شهریور 1393
نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان حج و زیارت در بازدید از بیمارستان جدید ایران در مدینه‌منوره گفت: حضور کادر درمانی ایرانی در مدینه و مکه موجب ایجاد اطمینان‌خاطر زائران می‌شود.

بازدید رییس سازمان حج و زیارت از بیمارستان جدید ایرانیان در مدینه

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در این بازدید، دکتر علی مرعشی (رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر) توضیحات لازم را درباره بخش‌های مختلف این بیمارستان ارائه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر همچنین حضور در بخش‌های مختلف این بیمارستان، از نزدیک با بیماران بستری‌شده در این مرکز گفت‌وگو و همچنین از خدمات کادر پزشکی تقدیر کرد.

در پایان این بازدید، سرپرست حجاج ایرانی در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این بازدید آشنایی با فعالیت‌ها و چگونگی راه‌اندازی و تجهیر بیمارستان جدید مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر با یادآوری خدمات مرکز پزشکی در طول سال و معاینات قبل از سفر زائران، اظهار کرد: این کار موجب می‌شود تا اگر زائران مشکلی هم دارند، به موقع مانع شناسائی و توسعه بیماریشان شود.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به پژوهش‌های صورت‌گرفته در سال‌های گذشته توسط مرکز پزشکی ادامه داد: آشنایی پزشکان با نوع بیماری‌هایی که ممکن است در این سفر به‌ وجود آید، درمان را تسهیل کرده است.

سرپرست حجاج ایرانی به سومین ویژگی فعالیت‌های هیات پزشکی اشاره و اضافه کرد: استفاده توامان از کادر پزشکی مجرب و پرسابقه و نیروهای جدید، باعث آزمودگی افراد برای دوره‌های بعدی می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از پزشکانی که در اینجا حضور دارند در ایران دارای درآمدهایی مکفی‌اند و تنها امری که موجب می‌شود آن‌ها در این‌جا حاضر شوند، عشقِ خدمت‌گزاری به ضیوف‌الرحمان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر به تلاش‌های صورت گرفته از سوی مهندس اوحدی و دکتر مرعشی جهت فعال‌سازی درمان‌گاه‌های ویژه بانوان در موسم حج اشاره و تاکید کرد: ما سال‌های قبل در این زمینه دچار مشکل بودیم و این اتفاق گام بزرگی در این عرصه است.

او خاطرنشان کرد، یک اقدام مهم در آینده انجام کارهای درمانی مشترک با کشور میزبان است تا در طی این فرآیند، همکاری نزدیکی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های درمانی-بهداشتی دو کشور صورت گیرد.

وی به توانمندی‌های هیات پزشکی حج و جمله رهبر انقلاب اسلامی که «من به پزشکان ایرانی افتخار می‌کنم» اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های هیات پزشکی در حج موجب سربلندی و افتخار جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام


4747420
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» زمستان سال گذشته اتفاقات متنوعی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است