علمی فناوری 16:46 - 01 مهر 1400
معاون دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه تعداد ۷ هزارو ۹۸۰ دانشجو از خانواده شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می کنند،‌ گفت: راه خود را از ارزش های ایثارگری و شهادت جدا نکردیم.

تحصیل بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی ایثارگر در دانشگاه پیام نور

به گزارش ایسنا، دکتر محمد هادی امین ناجی در اجلاسیه کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور تمام نیک مردی و جوانمردی است که یادکرد آن ایام وظیفه ای همگانی و همه زمانی است و برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: ویژگی های بیش از۲۹۰۰ روز دفاع از ایران، اسلام و  مرز و ایمان در همگان نهادینه شده است و هر ساله باید برای گرامیداشت یاد شهیدان که که نماینده و نمایانگر رشادت و دلیرمردی آنان است ، اهتمام و عزمی جدی داشته باشیم.

امین ناجی ادامه داد: مجریان و میزبانان زیادی برای برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوشهر تلاش کردند که در این راستا به یکایک آنهایی که در بوشهر و عرصه ملی وظیفه خود را در دانشگاه پیام نور، بنیاد شهید و وزارت علوم نقش آفرینی کردند باید دست مریزاد گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،‌ وی با عنوان اینکه رویدادهای مهم و متعدد فرهنگی، قرآنی، مذهبی، فرهنگی هنری و ایثارگری در دانشگاه پیام نور با گستره ملی و بین المللی برگزار می شود افزود یکی از این رویدادهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه پیام نور است.این دانشگاه بعد دفاع مقدس آغاز به کار کرده امام هیچ گاه خود را جدا از ارزش های ایثارگری و شهادت ندانسته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور در این راستا پذیرای ۷ هزار و۹۸۰ دانشجو از خانواده شهدا و ایثار گر است که باید مورد حمایت ویژه باشند و برای تقویت بنیه علمی آنها همگان براساس ظرفیت و توان خود کوشا باشیم.

وی افزود: برجستگان دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگر در سه سال منتهی به ۱۴۰۰ مورد تکریم قرار گرفتند که این مهم به برکت خون شهیدان حاصل شده است. در این زمینه برای سال تحصیلی جدید نیز باید در راستای خدمت به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر وظایف گسترده و عالمانه‌ای تعریف کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور امسال برنامه های تحصیلی خود برای دانشجویان خانواده های شهید و ایثارگر مضاعف بر سه سال است و در کنگره های بعدی نیز باید شاهد پژوهش های علمی جامعه ایثاری گری باشیم تا برای جاودانگی این ایثار و تلاش ها در عرصه علمی به عنوان دانشگاه ملی و دولتی نقش خود را ایفا کنیم.

انتهای پیام


11241391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تراشه جدید مدیاتک از نظر گرافیکی بیشتر از ۵۰ درصد از نسل قبلی سریع‌تر است و CPU آن نیز ۱۰ درصد سرعت بیشتری دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی آپدیت HyperOS را برای گوشی‌های میان‌رده سری ردمی نوت ۱۳ 5G منتشر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» زاکربرگ از توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک توسط متا خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدل استاندارد کیهان‌شناسی می‌گوید قدرت انرژی تاریک باید ثابت باشد؛ اما یافته‌های غیرقطعی نشان می‌دهند که این نیرو ممکن است ضعیف شده باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره مصرف ضد آفتاب توسط مادران باردار و کودکان مطالبی بیان کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: تحلیل شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد تهدیدات صهیونیست‌ها و اتفاقات امروز نتایج جالبی در پی داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ناسا به‌ تازگی به مأموریت پهپاد «سنجاقک» برای حضور در بزرگ‌ترین قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود، حالا به‌طور رسمی به تمام پلتفرم‌های این شرکت اضافه شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است