استانی 15:41 - 10 بهمن 1393
امام جمعه شهر چمران:
امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرت بی‌بدیل منطقه تبدیل شده است.

ایران اسلامی به قدرت بی‌بدیل منطقه تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به سالروز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن، اظهار کرد: 12 بهمن 57 روز بیعت امت حزب‌الله ایران با رهبری اسلام‌شناس، دردشناس و درمان‌شناس بود.

وی با بیان اینکه رژیم شاهنشاهی هرگز تصور نمی‌کرد امام راحل (ره) منشأ چنین انقلاب بزرگی شود، افزود: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به پشتیبانی ملت و به برکت خون هزاران شهید این کشتی نجات را به سر منزل مقصود رساند.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه گفت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و کشور با رأی همین مردم اداره می‌شود و برگزاری انتخابات مختلف نشان‌دهنده همین موضوع است.

هاشمی خاطرنشان کرد‌: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور برخلاف دولت‌هایی همچون عربستان سعوی با رأی مردم اداره می‌شود و حتی رهبر نظام نیز با رأی غیر مستقیم مردم و توسط خبرگانی که ملت انتخاب کرده‌اند تعیین می‌شود.

وی به صدور انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز با وجود رهبری با بصیرت، جامع، دلسوز و آگاه و به برکت هوشیاری و ایثارگری این بزرگوار می‌بینیم که انقلاب اسلامی ما تا کجاها صادر شده است.

امام جمعه شهر چمران همچنین به حوادث اخیر لبنان اشاره کرد و گفت: عزتی که امروز در لبنان آفریده شده مدیون خط مقاومت است که موسس اصلی این خط امام راحل (ره) است.

هاشمی ادامه داد: پس از حادثه تروریستی اخیر که منجر به شهادت سردار الله‌دادی شد حزب‌الله لبنان با کشتن 17 صهیونیست و زخمی کردن تعدادی دیگر از دژخیمان این رژیم انتقام خون‌های مقدس حادثه اخیر را گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: همین حزب‌الله برای نابودی رژیم صهیونیستی کافی است و اقتدار امروز خط مقاومت مرهون و نتیجه 12 و 22 بهمن سال 1357 است.



انتهای پیام/72021/ر


5735168
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است