گوناگون 20:08 - 13 مهر 1394
بروکلین بکهام پسر بزرگ کاپیتان پیشین تیم ملی انگلستان اعلام کرد قصد ندارد به فوتبال ادامه بدهد که این تصمیم دل پدرش را شکسته است.

خبرگزاری مهر: بروکلین بکهام پسر بزرگ دیوید بکهام است و این روزها به نظر می‌رسد تصمیم دارد از فوتبال جدا شود. این پسر ۱۶ ساله که اخیرا با دو برادر جوان‌ترش در آکادمی جوانان آرسنال حضور داشت، نتوانست برای این فصل پیشنهاد بورسیه تحصیلی برای باقی ماندن در آرسنال را به دست بیاورد.



هرچند فصل پیش گفته شد آکادمی فوتبال آرسنال برای امضای قرارداد رسمی با بروکلین اعلام آمادگی کرده و او گفته قصد دارد شانس خود را در باشگاه‌های دیگر امتحان کند؛ اکنون گفته می‌شود آرسنال به دلیل این که بازیکنان دیگری در این پست بودند که امکان پیشرفت بیشتری داشتند، بروکلین را انتخاب نکرد.



پسر دیوید بکهام دل پدر را شکست



در حالی‌که بروکلین می‌توانست تقریبا به راحتی فرصت‌های دیگری برای ادامه حرفه فوتبالش به دست آورد، اما به نظر می‌رسد او نمی‌خواهد این مسیر را ادامه دهد.



دیوید بکهام اخیرا با جوجو چنگ مجری برنامه «نایت لاین» شبکه ای‌بی‌سی مصاحبه کرد و از موضوع‌هایی که درباره آن صحبت شد، نقش جدید بکهام به عنوان «پدر فوتبالی» بود. بکهام ‌در این برنامه گفت پسرش اخیرا گفته دیگر نمی‌خواهد فوتبال بازی کند.



بکهام به چنگ گفت: «یکی از پسرهایم چند روز پیش برگشت به من گفت بابایی مطمئن نیستم همیشه بخوام فوتبال بازی کنم. کمی قلبم را شکست. به من گفت هر بار که وارد زمین می‌شوم، می‌دانم مردم دارند می‌گویند این پسر دیوید بکهام است و اگر من به اندازه تو خوب نباشم، آن وقت به اندازه کافی خوب نیست». .



البته به نظر می‌رسد بکهام خوب با این خبر کنار آمد چون به پسرش گفت تنها باید در صورتی فوتبال بازی کند که خودش می‌خواهد و خوشحالش می‌کند.



بروکلین در آکادمی فوتبال آرسنال مانند پدرش توانایی خود را در پست هافبک راست به نمایش گذاشت. در حالی که مسئولان آکادمی فوتبال آرسنال به او پیشنهاد امضای ‌قراردادی ۲ ساله با تیم زیر ۱۸سال توپچی‌ها را دادند، اما بروکلین این پیشنهاد را نپذیرفت.



لازم به ذکر است، رومئو و کروز بکهام دو برادر کوچکتر بروکلین هستند که آن‌ها هم در آکادمی فوتبال آرسنال مشغول به بازی هستند.


7169100
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است