استانی 12:57 - 08 شهریور 1395
وزیر دادگستری گفت: منافقین آنقدر خبیث هستند که فرمانده تروریست خود را می‌کشند و سپس می‌گویند مسعود رجوی کشته شد و به یکدیگر تسلیت می‌گویند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در مراسم ویژه بزرگداشت هشتم شهریور که در حوزه علمیه کمالوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و بیش از 23 هزار شهید دولت، فعالان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که الگوهای ما شهیدان رجایی و باهنر است.


وی افزود: جایگاه خدمت‌گذاری، جایگاه تلاش و مسئولیت‌پذیری است؛ خرسندیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که عطر شهادت، ایثار، جان‌فشانی و غیرت و شهامت در آن وجود دارد که چنین جامعه‌ای زنده است چراکه آرمان شهادت زنده‌کننده و حیات‌بخش جامعه است و در جامعه جاودانگی ایجاد می‌کند.


وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: این ملت چون بافرهنگ شهادت خو گرفته، جاودان است و قله‌هایی را پی‌درپی فتح می‌کند؛ شهیدان رجایی و باهنر در قله عزت، عظمت، طهارت و قدس قرار گرفتند ولی در مقابل قاتلان آن‌ها در ذلت و در عمق پرتگاه‌های خباثت گرفتار شدند.


وی بیان کرد: منافقان کوردل امروز دچار محرومیت، لعن و نفرت ملت قرار گرفته‌اند و این جدال حق و باطل در طول دوران تاریخ وجود داشته است. منافقان هنوز سزای خیانت‌های خود را ندیده‌اند و سر سلسله جنایتکاران به مجازات و قهر ملت گرفتار نشده‌اند، مطمئن باشید این ملت انتقام شهیدان رجایی و باهنر را از آن‌ها خواهند گرفت.


پورمحمدی خاطرنشان کرد: منافقان 38 سال به این ملت مظلوم، خیانت، جنایت و ترور کردند و بزرگان ملت را به خاک و خون کشیدند و با جنایت‌های خود جوانان این ملت را به خاک و خون کشیدند، منافقان با رژیم بعثی پیوند خوردند و با جاسوسی‌ها خود هزاران نفر را در بمباران‌ها به شهادت رساندند.


وزیر دادگستری گفت: منافقان 40 سال است زیرسایه دشمنان اسلام و صهیونیست زندگی می‌کنند و پرونده خیانت آن‌ها بی‌نهایت است و دست از جنایت‌های خود برنمی‌دارند. منافقین آنقدر خبیث هستند که فرمانده تروریست خود مسعود رجوی را نیز می‌کشند و سپس می‌گویند رجوی کشته شد و به یکدیگر تسلیت می‌گویند.


انتهای پیام/پ

8127552
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است