فرهنگی‌هنری 00:01 - 11 اردیبهشت 1396
آهنگساز با سابقه گرجستانی، رهبری ارکستر زهی بزرگسالان نوای شهرآشوب را به عهده گرفت.

پروفسور گرجستانی، رهبر ارکستر نوای شهر آشوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پروفسور تنگیز شاولوخاشویلی، آهنگساز، رهبر ارکستر و نوازنده سرشناس گرجستانی، رهبری ارکستر زهی بزرگسالان نوای شهر آشوب را به عهده گرفت.

علی قزانی، مدیر ارکسترهای نوای شهر آشوب با اعلام این خبر، گفت: «ارکستر زهی بزرگسالان نوای شهر آشوب به سرپرستی و رهبری تنگیز شاولو خاشویلی (از کشور گرجستان)، با هدف شرکت در فستیوال ها، جشنواره‌های داخلی و خارجی تشکیل شد که در همین راستا و طی فراخوانی از تمامی واجدین شرایط و نوازندگان سازهای (ویولن، ویولا، ویولنسل، کنترباس) در گروه سنی ۱۷+ دعوت به همکاری داریم.»

او در ادامه افزود: «مهلت ثبت نام جهت حضور در این ارکستر تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۶ است و هنرمندان می‌توانند اطلاعات لازم را از طریق راه‌های ارتباطی مرکز آموزش موسیقی نوای شهر آشوب کسب نمایند.»

پروفسور تنگیز شاولوخاشویلی متولد ۱۹۴۶ در تفلیس گرجستان، در سال ۱۹۶۷ از کالج موسیقی تفلیس در رشته پیانو و تئوری موسیقی فارغ التحصیل شده و درسال ۱۹۷۲ در کنسرواتور تفلیس رشته آهنگسازی را به پایان رسانده است. او در ادامه و در سال ۱۹۷۷ دوره آهنگسازی را در اسپیرانتور با امتیاز عالی گذرانده. او به‌مدت ۳۰ سال به عنوان استاد موسیقی در کنسرواتور تفلیس و کالج موسیقی فعالیت داشته و دروس پیانو، تئوری موسیقی، هارمونی، سلفژ، کنترپوان، آنالیز فرم موسیقی، آهنگسازی، ارکستراسیون و سازشناسی تدریس کرده است.

57243


9058608
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک صداگذار فیلم‌های سینمایی گفت: صداگذاری فیلم‌های با تعداد کاراکتر‌ها بالا دشوار است و همین که دیالوگ‌ها به گوش شنونده برسند سخت‌ترین کار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سینما گفت: وظیفه ستاد صیانت این است که یک بیانیه بدهد و عاملان اصلی تعداد مشخصی از فیلم‌ها که قاچاق شده‌اند را معرفی کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد ششم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی راه‌های شکرگزاری به بچّه‌ها را آموزش می‌دهد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. بی‌نهایت از اعتماد و حمایت دیگران ضربه خوردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: با لغو روادید ایران با ده‌ها کشور دنیا، در حال حاضر امکان سفر بدون روادید نیمی از مردم دنیا به ایران وجود دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح مراسم یادبود سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با عنوان «میراث مرتضی» برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح مراسم یادبود سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با عنوان «میراث مرتضی» برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «بی‌پایان» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر با نمایش یکی از مهم‌ترین مقاطع زندگی شهید حسن طهرانی مقدم مقابل دوربین رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «تمساح خونی» در بازه زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب بود که ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است