استانی 13:22 - 01 مهر 1399

امنیت، عزت و آرامش کنونی درسایه جانفشانی شهدا و ایثارگران محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، صابر سهرابی، ظهر سه شنبه در دهمین جلسه «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس که به صورت مجازی و با حضور خانواده شهید «مجید شجاعی» از شهرستان کازرون برگزار شد، گفت: طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم»، چند ماهی است که توسط ستاد کانون‌ها و وزارت فرهنگ راه اندازی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: آنچه که شهدای عزیز انجام دادند قابل وصف به وسیله زبان و قلم نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که شهدا رفتند و از جان خود گذشتند تا آرامش کنونی را شاهد باشیم، یادآور شد: همه امنیت، عزت و آرامش کنونی به خاطر جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه همواره شهدا به موضوع توجه به فرامین اسلام و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند و در وصیت‌های خود آوردند، تاکید کرد: وصیت این عزیزان را باید سرمشق کار خود قرار دهیم.

سهرابی با اشاره به اینکه شهدا کاری کردند که در وصف نمی گنجد، اضافه کرد: ما وظیفه داریم به آنان خدمت کنیم و عرض ادب به خانواده شهدا داشته باشیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، مهدی هنرجویان از یادگاران دفاع مقدس و فرزند شهید «ابراهیم آب شیرینی (هنرجویان)» از کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بود که در سال ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل شد هم به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» استان فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، طی دیدار «محمدرضا بشارتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید رجایی» مسجد «حاج قنبر نباکان» با خانواده شهید «مجید شجاعی» و با حضور حجت الاسلام «محمد صباحی»، امام جمعه کازرون و «داریوش دهقان»، فرماندار این شهرستان و سایر مسئولین محلی برگزار شد که با حضور مجازی همراه بود و از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.


10728630
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است