استانی 18:06 - 25 تیر 1397

ارائه آموزش‌های تخصصی به ناظران شورای نگهبان در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل رضایی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: شورای نگهبان نهادی فراقوه‌ای و مستقل است که نقش مهمی در عرصه‌های مختلف دارد.

وی به سابقه درخشان شورای نگهبان اشاره کرد و ادامه داد: شورای نگهبان در جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی ایران جایگاه مهمی دارد و همه مصوبات مجلس با تائید شورای نگهبان وجاهت قانونی می‌گیرد.

سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر با اشاره به انتخاب شش فقیه این نهاد توسط مقام معظم رهبری و شش حقوقدان به پیشنهاد قوه قضائیه و تایید مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نهادی مانند شورای نگهبان در همه کشورها فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به وظایف نظارتی شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و همه پرسی‌ها بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی برای تخریب شورای نگهبان دارند و باید برای صیانت از این نهاد تلاش شود.

رضایی از شورای نگهبان به عنوان پاسدار قانون اساسی نام برد و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به عنوان یکی از مهمترین نهادهای انقلابی وظایف متعددی بر عهده دارد و مانع از قوانین مغایر با قانون اساسی و شرع می‌شود.

وی از برگزاری همایش‌های بصیرتی و تخصصی ویژه ناظران شورای نگهبان در استان بوشهر خبر داد و گفت: پنج هزار ناظر در استان بوشهر آموزش‌های تخصصی فرا گرفته‌اند که سه هزار نفر در انتخاب نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر از توسعه آموزش‌های تخصصی خبر داد و گفت: دفتر این نهاد در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان بوشهر ایجاد شده است.


9844026
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است