اجتماعی 00:15 - 20 فروردین 1399
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تهیه لیست ۴۰۰۰ نفری رانندگان اتوبوس برای دریافت تسهیلات دولتی خبر داد.

معرفی ۴۰۰۰ راننده اتوبوس برای دریافت کارت خرید دولتی

محمود ترفع در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تسهیلات دولت برای برخی مشاغل در پی شیوع کرونا گفت: مکاتبه‌ای با اتحادیه حمل و نقل عمومی کشور و مدیرکل حمل و نقل وزارت کشور انجام دادیم و از آنان درخواست کردیم رانندگان اتوبوس درون شهری نیز مشمول دریافت تسهیلات شوند.

وی با بیان اینکه رانندگان اتوبوس‌های خصوصی از وضعیت فعلی بیشتر متضرر شدند، تصریح کرد: رانندگان بخش عمومی، حقوق‌بگیر شهرداری تهران هستند اما رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی (تک کابین) خرید خدمت هستند و کاهش تعداد مسافران و کاهش خدمت رسانی آنان روی درآمدهایشان تاثیرگذار منفی گذاشته است و نیازمند دریافت تسهیلات هستند.

ترفع با بیان اینکه رانندگان اتوبوس در خط مقدم قرار دارند، گفت: متاسفانه ۴۰ نفر از پرسنل شرکت واحد که ۱۸ تن از آنان راننده اتوبوس بودند، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی در پایان اظهارکرد: شرکت واحد اتوبوسرانی یک لیست متشکل از مشخصات ۴۰۰۰ راننده اتوبوس تهیه کرده است و این افراد برای دریافت تسهیلات دولتی یعنی دریافت کارت خرید یک یا دومیلیونی به دستگاه مربوطه معرفی شده‌اند.

انتهای پیام


10474770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کولیوند در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران گفت: نهاد‌های بین المللی در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نقض حقوق بشردوستانه در غزه ورود جدی کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است