استانی 14:29 - 12 اسفند 1393
معاون فرماندار بویراحمد عنوان کرد
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد بر لزوم پرداخت بدهی ادارات بویراحمد به دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد.

لزوم پرداخت بدهی ادارات بویراحمد به دستگاه‌های خدمات‌رسان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در جلسه شورای اداری به دستور کار جلسه اشاره کرد و گفت: فرمانداری بویراحمد در راستای عملکرد خوب و مناسب دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی یک سال اخیر دولت تدبیر و امید قدردانی می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمات‌رسانی مطلوب در جذب گردشگر موثر واقع شویم.

وی افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد در سال جاری به نسبت دیگر شهرستان‌ها را بیشتر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در سال 93 پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خوبی افتتاح کردیم.

این مسئول میزان اعتبار پروژه‌های شهرستان بویراحمد در سال جاری را قریب به 80 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بویراحمد جزء شهرستان‌های برتر در افتتاح پروژه‌های عمرانی بود.

کناری شهرستان بویراحمد را دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر در جذب بیشتر گردشگر عنوان کرد و گفت: با خدمات‌دهی مطلوب و برخورد مناسب با مهمانان نوروزی می‌توان جذب گردشگر داشته باشیم.

این مسئول اذعان کرد: همه مسئولان، نهادها و ارگان‌ها باید با آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بویراحمد نقش سازنده و موثری در جذب گردشگر داشته باشند.

وی با اشاره به جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در هفته گذشته و مصوبات آن اذعان کرد: لیست کشیک ادارات، در اختیار قراردادن مهمانسراها به فرمانداری، رفع مشکل خودپردازها، ممنوعیت هرگونه حفاری از 15 اسفندماه و استقرار نیروی انتظامی در مکان‌های اسکان مسافران و ساماندهی کودکان کار از مصوبات این جلسه بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد ساماندهی و آمادگی پارک اسکان شهرداری، آماده‌سازی میادین سطح شهرها و روستاها، جمع‌آوری نخاله‌های بخش‌ها و روستاهای هدف را از دیگر مصوبات ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی عنوان کرد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها از سنوات گذشته تاکنون بدهی‌های زیادی به نهادهای خدمات‌رسان دارند، گفت: به‌منظور خدمات‌دهی مطلوب به مسافران انتظار می‌رود دستگاه‌ها و ارگان‌ها هرچه سریع‌تر بدهی‌های خود به این نهادها را پرداخت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم با پرداخت بدهی دستگاه‌ها با آمادگی هرچه بیشتر به استقبال مسافران نوروزی برویم و در جذب گردشگر موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/82011/ک30


5966521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است