استانی 20:33 - 15 اسفند 1393
نماینده گچساران و باشت در مجلس:
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در شاهراه ارتباطی قرار دارد، گفت: مسئولان علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به فکر پیوست و نرم‌افزار سلامت باشند.

مسئولان علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به فکر پیوست و نرم‌افزار سلامت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی وجمع زیادی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان‌های باشت و گچساران 296 تخت بیمارستانی در حال ساخت است.

نماینده گچساران و باشت با اشاره به مشکلاتی که برای ساخت بیمارستان‌ها در سطح کشور وجود دارد، افزود: ساخت بیمارستان در شهرستان‌های باشت و گچساران از منظر سرانه تحت شبکه کشوری است و در بحث استاندارسازی وقتی خواستیم توجیه کنیم که در باشت بیمارستانی ساخت شود لازم بود که 32 تخت از سرانه گچساران کسر شود تا اینکه بیمارستانی در باشت احداث گردد.

تاجگردون اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در شاه‌راه ارتباطی قرار دارد و به طور قطع ما می‌توانیم سرویس‌های خوبی ارائه دهیم، قاعدتاً بیمارستان‌های این حوزه باید شکل تخصصی به خودش بگیرد و اگر همه بیمارستان‌ها شکل غیرتخصصی و عمومی داشته باشند، سرانه اشتغال تخت استان پایین می‌آید و عملاً از بودجه‌ها می‌افتد و در نتیجه احداث این همه تخت و بیمارستان در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون یک پیوست و نرم‌افزار خدمت‌رسانی سلامت از تخصیص بودجه‌ها بی‌بهره می‌مانند که امیدوارم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

نماینده گچساران و باشت افزود: مسئولان در کنار توسعه بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های درمان به این مقوله توجه کنند و تحت یک شبکه سلامت خوب، خدمت‌رسانی با بودجه بسیار بالا به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه دهند.

تاجگردون در ادامه اظهارات خود، اظهار داشت: شهرستان‌های گچساران و باشت می‌تواند در این شبکه تخصصی قرار بگیرد و ما هم به عنوان وکیل مردم  آمادگی پشتیبانی، همکاری و تامین اعتبار را برای خدمات‌رسانی در حوزه سلامت و درمان به مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کلینیک تخصصی در باشت ضرورت دارد، بیان کرد: کلینیک تخصصی  شهرستان باشد که در قالب خیرین ساخته می‌شود و باشت به دلیل دلیل عدم امکانات برای خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی تخصصی و ساختار نامناسب فاقد کلینیک تخصصی است، در هفته‌های آینده و یا اوایل سال جدید کلینیک تخصصی باشت افتتاح خواهد شد.

تاجگردون با بیان اینکه همزمان با ساخت بیمارستان، کلینیک تخصصی هم باید باشد، افزود: در سال آینده با افتتاح کلینیک تخصصی شهرستان باشت مردم از یک از یک سطح بالاتری در دریافت خدمات پزشکان مختصص بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس خطاب به پزشکان شهرستان باشت، گفت: از پزشکان شهرستان باشت خواهش می‌کنم که به منطقه خود علاقمندی بیشتری نشان دهند و با حضور سبز در هر ساعتی از ایام وقت خود را برای خدمت‌رسانی به مردم وقف کنند.

تاجگردون با قدردانی از پزشکانی که در این آئین حضور داشتند، افزود: این اقدام قبل از اینکه کار فیزیکی و عمرانی باشد، کاری فرهنگی است.

وی افزود: طبق برنامه‌زمان بندی بیمارستان 32 تختخوابی باشت در 18 ماه آینده ساخته می‌شود و این بیمارستان از حیث نوع نقشه و خدمات‌رسانی اولین بیمارستانی است که در این سطح در کشور ساخته می‌شود.

تاجگردون گفت: پروژه‌های که کلنگ‌زنی، احداث و یا افتتاح می‌شوند، نتیجه خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است و همه عوامل اجرائی دست به دست هم می‌دهند تا یک پروژه ساخته شود.

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی مجلس به حضور خود و سایر مسئولان در آئین کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی باشت اشاره کرد و گفت: آمده‌ایم تا اعلام کنیم همچنان تمایل داریم که به مردم زادگاهمان خدمت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مهمانان کشوری به دلیل حضور در آئین کلنگ‌زنی این بیمارستان قدردانی کرد و گفت: از آقای سید قدرت حسینی نماینده سابق گچساران و باشت که زحمات زیادی برای باشت کشیده‌اند به همین دلیل از حضورشان دعوت کردم و امیدواریم که مردم شهرستان باشت قدر خدمات وی و سایر مسئولانی که به شهرستان باشت خدمت پایدار و ماندنی کرده‌اند را بدانند.


5987104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است