استانی 09:40 - 10 مهر 1393
عابدی در گفت‌وگو با فارس:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اجرای طرح آموزش زوج‌های جوان برای نخستین بار به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.

طرح آموزش زوج‌های جوان در قم اجرا می‌شود

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تدارک ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت گرامی‌داشت هفته ازدواج، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل به این مناسبت برگزاری مراسم افتتاحیه طرح آموزش زوج‌های جوان در قم با حضور مسئولان است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی و ستاد ساماندهی امور جوانان قم مبنی بر گسترش آموزش‌های ازدواج و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با ارگان‌های مسئول و همکاری بانک‌ها، طرح آموزش زوج‌های جوان در استان وارد مرحله اجرایی شده است.

عابدی بیان کرد: از این به بعد یکی از مدارکی که باید زوج‌های جوان به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه ارائه دهند، گواهی دوره آموزشی است و امیدواریم با شروع این طرح و تکمیل آن در راستای تحکیم بنیان مقدس خانواده اقدام موثری با همکاری تمام دستگاه‌ها انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: بی‌تردید در این زمینه بعد از حمایت و همیاری مسئولان استان، همکاری رسانه ملی نیز در تبیین این طرح و اقدامات تکمیلی در راستای فرهنگ‌سازی و تحکیم خانواده نقش موثری ایفا خواهد کرد و امیدواریم که با اطلاع‌رسانی گسترده به مردم و جوانان قم این طرح به بهترین شکل ممکن در استان قم به اجرا درآید.

وی یادآور شد: در همین راستا مراسم افتتاحیه طرح آموزش‌ زوج‌های جوان قم چهاردهم مهر ماه با حضور امام جمعه قم، استاندار قم، اعضای شورای فرهنگ عمومی و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم و زوج‌های جوان برگزار خواهد شد.

عابدی خاطرنشان کرد: این مراسم روز دوشنبه هفته آینده یعنی چهاردهم مهر ماه با حضور مسئولان استان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن بعثت فرهنگسرای جوان واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) جنب نمایشگاه دائمی قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته ازدواج جوانان در قم یادآور شد: امسال ایام ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به نام هفته ازدواج جوانان نام‌گذاری شده است و برنامه‌های متنوعی توسط این اداره کل اجرا می‌شود.

انتهای پیام / 78002/ل30

4854617
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است