استانی 11:53 - 22 آذر 1397

۶ نفر شکارچی غیر مجاز پرندگان مهاجر در زهک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و محیط بانان شهرستان زهک موفق به دستگیری یکی از معروفترین شکارچی های غیرمجاز استان شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی محیط بانان استان در حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی، ضمن جلوگیری از تخریب محیط زیست و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز پرندگان مهاجر در منطقه چاه نیمه های شهرستان زهک موفق به شناسایی و دستگیری یک گروه ۶ نفره شکارچی در منطقه شدند که یکی از این شکارچیان دارای سوابق متعدد تخلف در زمینه شکار و صید غیرمجاز است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان گفت: از متخلفین دستگیر شده لاشه ۴ قطعه چنگر، دو قطعه کاکایی، یک قطعه حواصیل و ۶ قبضه اسلحه شکاری و سایر ادوات شکار کشف شده است.

پورمردان با اشاره به اینکه متخلفان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: مقابله با شکار و صید غیرمجاز گونه‌های جانوری از مهمترین ماموریت های محیط بانان ما در سطح استان سیستان و بلوچستان است.


9998751
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است