ورزشی 17:02 - 12 مرداد 1394
دروازه​بان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با تمام توان و برای کسب نتیجه به مصاف سیاه‌جامگان می‌رویم.

پرویز کریمی: با تمام توان به مصاف سیاه​جامگان می‌رویم

پرویز کریمی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره دیدار گذشته تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: در بازی با صبا نتیجه خوبی را به دست آوردیم. در زمان کوتاهی که تیم بسته شد، طبیعتا تیم از نظر شرایط فنی به درجه ایده​آل خود نرسید. ما هم بدون هیچ آمادگی بدنی و تاکتیکی با حریف​مان بازی کردیم و خدا را شکر می​کنم که توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: درباره صحبت​هایی مبنی بر دفاعی بازی کردن ما هم باید بگویم تاکتیک​های فوتبالی طبیعتا در هر بازی متفاوت هستند و باید دید تیم روبروی شما چه تیمی است و سبک بازی​اش چگونه است. شما هم شرایط بازی​تان را برای آن بازی آماده می​کنید. با توجه به این که تیم ما هم در شرایط ایده​آلی قرار نداشت، باید به این صورت بازی می​کردیم. البته چندان دفاعی هم بازی نکردیم و نتیجه خوب و ایده​آلی را کسب کردیم.

دروازه​بان استقلال اهواز درباره عملکرد خوبش در این بازی، گفت: این وظیفه هر گلری است که از دروازه تیمش محافظت کند و من هم همین کار را انجام دادم. ابتدا امیدوارم شرایط تیم​مان بهتر شود و در ادامه با آماده شدن تیم‌مان، آمادگی من بهتر از گذشته خواهد شد. اگر تیم​مان به شرایط خوبی برسد، عملکرد من هم بیشتر به چشم خواهد آمد و در زمین بهتر می​توانم کار کنم. امیدوارم شرایط به گونه​ای پیش برود که هم به تیم‌مان کمک کنم و هم روند پیشرفتم را ادامه دهم.

وی درباره دیدار آینده تیم استقلال اهواز مقابل سیاه​جامگان بیان کرد: دیدار با سیاه​جامگان هم حساسیت‌های خودش را دارد ولی آن‌چه در این بازی مهم است، این است که تماشاگران صبر و حوصله داشته باشند و این جو به تیم هم تزریق شود. ما هنوز به شرایط ایده​آل​مان نرسیده‌ایم که بتوانیم قدرت خودمان را روی حریف اعمال کنیم. باید آهسته و پیوسته پیش برویم. در این بازی هم با تمام توان برای کسب نتیجه می​رویم و امیدوارم به همین صورت هم شود.

کریمی در پایان گفت: ان​شاءالله که تماشاگران بیایند و ورزشگاه را پر کنند و بعد از یک زمان طولانی که استقلال اهواز حضور در لیگ برتر را می​بیند، از آن حمایت کنند.

انتهای پیام


6853406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است