استانی 23:27 - 30 شهریور 1393
با بازگشایی مدارس
مدیرکل ‌آموزش و پرورش استان یزد گفت: با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 94 - 93 بیش از 188 هزار دانش‌آموز در سراسر استان یزد در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

188 هزار دانش‌آموز یزدی در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: از اول مهرماه، بیش از 188 هزار دانش‌آموز در نقاط مختلف استان یزد در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند که 29 هزار و 400 نفر ازاین دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این دانش‌آموزان در یک‌هزار و 540 آموزشگاه و 7 هزار و 984 کلاس درس در مناطق مختلف استان یزد تحصیل خواهند کرد.

شیرزاد با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه در آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: در روز 31 شهریور، جشن شکوفه‌ها در مدارس یزد برای دانش‌آموزان پایه اول مقطع ابتدایی برگزار می‌شود که مراسم نمادین در دبستان دخترانه الزهرا (س) ناحیه یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین از برگزاری جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان ابتدایی در روز 31 شهریورماه خبر داد و بیان کرد: این مراسم نیز به صورت نمادین در پیش‌دبستانی شقایق در ناحیه دو یزد اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه اول مهر عنوان کرد: در روز اول مهر و در ساعت 7:30، زنگ مهر و مقاومت در همه مدارس یزد به صدا درخواهد آمد و مراسم نمادینی نیز با حضور مسئولان در دبیرستان حکیم‌زاده ناحیه یک یزد برگزار می‌شود.

شیرزاد با اشاره به برگزاری جشن جوانه‌ها نیز عنوان کرد: این جشن ویژه پایه هفتم است و ساعت 10 صبح روز اول مهرماه در همه مدارس استان و به طور نمادین در دبیرستان دخترانه دوره اول ادب ناحیه دو یزد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به طنین‌انداز شدن بانگ توحید در همه مدارس استان یزد اظهار داشت: در نخستین روز از سال تحصیلی 94 - 93 هم‌زمان با اذان ظهر، نمازجماعت ظهر و عصر اقامه می‌شود که مراسم نمادین در ساعت 12 در دبیرستان پسرانه دوره اول شهید مرشد برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از برگزاری جشن‌های مهر ویژه دانش‌آموزان استثنایی در آموزشگاه تلاش ناحیه یک یزد و جشن خانه در مدرسه ویژه بازگشایی خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی در روز دوم مهرماه در دبیرستان دخترانه برکت در روستای عزآباد شهرستان اشکذر، خبر داد.


4766352
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است