استانی 10:54 - 11 فروردین 1394
امام جمعه موقت دامغان:
امام جمعه موقت دامغان گفت: برپایی خیمه‌های معرفت کاری بسیار ارزشمند در تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است و باید در طول سال تداوم یابد.

برپایی خیمه‌های معرفت در طول سال تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام حسن رستمیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت زائرسرای قمر بنی هاشم (ع) دامغان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری، اقدام فرهنگی بسیار خوبی بوده که از سوی سازمان اوقاف در حال اجرا شدن است.

وی افزود: این طرح مبارک در راستای تبیین آستان مقدس امامزادگان به قطب‌های فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود و کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

امام جمعه موقت دامغان افزود: حضور مسافران از سراسر کشور در این امامزادگان فضای معنوی و نشاط جامعه را بالا خواهد برد و مردم سال خود را پرانرژی و با روحیه آغاز خواهند کرد.

رستمیان افزود: همچنین حضور مبلغان در این خیمه‌ها و پاسخ‌گویی به مسائل مردم از نکات مثبت و برجسته این طرح است و حضور این مبلغان و گفت‌وگو با مردم تأثیر بسیار زیادی بر مردم خواهد داشت.

وی گفت: وجود خیمه‌های معرفت در طول مسیر مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) می‌تواند علاوه بر پرکردن اوقات فراغت هموطنانمان، خاطره خوبی در ذهن آن‌ها بر جای بگذارد.

امام جمعه موقت دامغان افزود: این قبیل کارهای ارزشمند باید در تمام طول سال در کنار این اماکن مقدس صورت گیرد و از همه ظرفیت‌ها برای اجرای باشکوه این کار فرهنگی مهم استفاده شود.


6117340
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است