سیاسی 09:38 - 05 بهمن 1399

قدرت بازدارندگی امروز کشور حاصل تلاش ارتش و سپاه است

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح یکشنبه در دیدار با امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش حجت الاسلام حمید بهارلو، مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا، امیردریادار دوم جفر تذکر فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش و فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیروی هوایی ارتش، فرمانده قرارگاه جنوب شرق پدافندهوایی شهدای خلیج فارس ارتش ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت پایدار، بیان داشت: اگر امروز قدرت بازدارندگی در کشور داریم حاصل تلاش دوبال ارتش و سپاه است.

همتی نیروی دریایی را از دیرباز منشا خدمات زیادی برای استان و کشور دانست، و گفت: نیروی دریایی راهبردی بازوی توانمند نظام و انقلاب است.

وی ضمن تاکید به فرماندار شهر بندرعباس، پیگیری تعاملات بیش از پیش فی مابین ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان، امکانات ارتش و امکانات شهری را متعلق به همدیگر دانست.

در ادامه این دیدار، امیر دریاداردوم شفقت رودسری با اشاره به خدمات اجتماعی و مردمی ارتش جمهوری اسلامی در مواقع حساس و بحرانی از جمله اقدامات درخشان این نهاد مقدس است که بارها و بارها تکرار شده است، گفت: به عنوان نمونه کمک به سیل‌زدگان سراسر کشور از جمله استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ریشه‌کنی فلج اطفال، مهار آتش‌سوزی جنگل‌های گلستان و کهگیلویه، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله‌های شهرهای رودبار و منجیل در استان گیلان، زنجان، شهرستان‌های بم، زرند، قائنات و کرمان و زلزله غرب کرمانشاه در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و روستاهای اطراف آن، کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در فروردین ۹۸ و ورود همه‌جانبه برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین برگزاری رزمایش های گسترده نظامی، از جمله اقدامات مهم و درخشان این نهاد مقدس محسوب می‌شود که سهم استان هرمزگان نیز در این یاری ها، کمک ها، امدادرسانی ها، احداث نقاهتگاه های ۱۰۰ تختخوابی کرونایی در بندرعباس با تقدیم شهید مدافع سلامت، بیش از پیش محسوس است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، اختصاص میدانی با عنوان شهدای دریایی، ساخت ماکت ناوشکن های ساخت داخل و نصب در میادین سطح شهر بندرعباس را نیز از موارد همکاری در امر زیباسازی شهری دانست.

در ادامه حجت الاسلام بهارلو با بیان جمله مجاهدت های خاموش ارتش در عرصه های گوناگون، کارکنان این سازمان سرنوشت ساز در عرصه های جهادی، دفاعی و بحرانی را، با غیرت، قانع و کم توقع دانست و افزود: کارکنان ارتش با حمایت مسئولین دولتی و فرماندهان صرفاً فقط باید دغدغه های نظامی و امنیتی داشته باشند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، استفاده از خدمات فرهنگی استانی با مساعدت مسئولین شهری، کمک به بازسازی زیرساخت های کتابخانه ای، اماکن فرهنگی و کوی های سازمانی ارتش در استان هرمزگان و اختصاص میدان جهت ایجاد یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش را خواستار شد.

همچنین فرمانده منطقه یکم امامت نداجا امیردریادار دوم جعفر تذکر با اشاره به رشادت های دریادلان نیروی دریایی راهبردی در زمان جنگ تحمیلی، مجاهدت های امروز نداجا را همسو و همراه با مجاهدت های دوران دفاع مقدس خواند و ماموریت های دریانوردی طولانی مدت در آب های آزاد در راستای حفظ منافع ملی با اسکورت نفتکش های جمهوری اسلامی ایران را بسیار با اهمیت خواند و تغییر نگاه مسئولین دولتی به نیروهای مسلح را یک گام مهم و حیاتی دانست.

در پایان این دیدار، معاون امنیتی و سیاسی استانداری هرمزگان جناب دکتر رئوفی، محبوبیت ارتش در میان مردم را نقطه بسیار قوتی برای این سازمان دانست و تعامل در جهت ارتقاء توان دفاعی میهن عزیزاسلامیمان ایران را، در صدر برنامه ریزی ها دانست که شورای تامین استان نیز به آن اهتمام ویژه ای خواهد داشت.


10917896
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است