سیاسی 17:14 - 27 آذر 1393
عارف در نشست با دانشجویان:
تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مجلس آینده نیازمند نیروهای کاردان، متخصص و با اقتدار است، گفت: همه جریانات سیاسی با جدیت تلاش کنند و با ارائه فهرست افراد شایسته، انتخاب را برعهده مردم بگذارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدرضا عارف» بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک دانشجویان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.



وی با بیان اینکه مجلس جایگاه بالایی در کشور دارد و در راس امور است، افزود: اگر می خواهیم مشکلات کشور را رفع کنیم، باید مجلس شایسته ای داشته باشیم و در این راستا باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در این راستا همگان را باید تشویق به حضور جدی و مشارکت در انتخابات مجلس کنیم، گروه های همسو و غیر همسو نیز می توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند.



عارف افزود: اگر رقابت جدی در صحنه های سیاسی کشور، خصوصا انتخابات پیش رو داشته باشیم، در رشد و تعالی کشور بهتر و مناسب تر خواهد بود.



وی ادامه داد: اصلاح طلبان نیز باید در انتخابات مجلس آینده به صحنه بیایند زیرا ذات اصلاح طلبی، حضور در صحنه و مسوولیت پذیری است.



عارف با بیان اینکه مجلس باید پشتوانه ملت باشد تا بتواند چالش ها را از بین ببرد، گفت: علاقه مند به انتخابات جدی در سال آینده هستیم.



وی با یادآوری اینکه مجلس آینده باید کاردان باشد و بتواند مشکلات را رفع کند،خاطر نشان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند و در این راستا مجلس باید به دولت کمک کند؛ در این راستا دولت باید در فضایی کار کند که آرامش لازم را داشته باشد تا بتواند مشکلات مردم را رفع کند.



عارف با اشاره به وضعیت مجلس کنونی و موضوعات پیش آمده با وزارت علوم گفت: نزدیک به یکسال و نیم است که وزارت علوم در بلاتکلیفی بسر می برد و این بلاتکلیفی در زمانیست که ما باید جهاد علمی داشته باشیم، جایگاه اول علمی در منطقه باشیم و پیشرفتی مبتنی بر علم در کشور داشته باشیم.



وی ادامه داد: از مجلس در این راستا تشکر می کنیم که وزیری توانا، لایق و دلسوز سکان امور را در دست گرفته، اما از سوی دیگر گله داریم که چرا فرجی دانا که فردی باسواد و متدین است، نباید به کار خود ادامه دهد.



عارف با تاکید بر اینکه مجلسی با اقتدار و متخصص می خواهیم، گفت: البته مجلس از حقوق قانونی خود باید حسب ضرورت استفاده کند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: برای اینکه بتوانیم به چنین مجلس با اقتداری برسیم، باید همه جریانات سیاسی با جدیت تلاش کنند و با ارائه فهرست افراد شایسته، انتخاب را برعهده مردم بگذارند.



عارف افزود: اگر فضای رقابتی خوبی ایجاد شود، همانند انتخابات ریاست جمهوری سال 92، مردم احساس پیروزی می کنند و ایجاد این فضا باعث می شود که انتخابات هیچ بازنده ای نداشته باشد.



ادامه دارد...



سیام ** 9121 ** 1071

انتهای پیام /*


5445195
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است