استانی 12:16 - 06 خرداد 1398
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خبر داد:
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از پیشرفت بیش از 80 درصدی پروژه توسعه ترمینال خبر داد.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه توسعه ترمینال فرودگاه تبریز

به گزارش ایسنا، مصطفی صفایی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی این پروژه در آخرین روزهای سال 96 آغاز شد و هم اکنون با پیشرفت بیش از 80 درصدی در آستانه  بهره برداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم فرودگاه تبریز در چند سال اخیر است که طی آن ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه‌ای بالغ بر50 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به  مساحت 800 متر مربع توسعه می‌یابد.

صفایی افزود: اقداماتی از قبیل تهیه و اجرای سقف کاذب زیپ تک به متراژ 850 متر مربع، تهیه و نصب سازه فضا کار به متراژ 850 متر مربع، اتمام اسکلت کل پروژه به وزن تقریبی 260 تن، تهیه و نصب سرامیک کف به متراژ 750 متر مربع، اجرای نمای کامپوزیت پروژه به متراژ 1000 متر مربع و اجرای نمای داخلی بصورت خشکه چینی از اهم اقدامات انجام شده در هفته‌های اخیر در این پروژه هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خاطرنشان کرد: پروژه طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با سرعت و دقت در حال اجراست و پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام


10137581
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است