گوناگون 11:08 - 06 بهمن 1399
در سال ۲۰۲۰ با وجود تعداد زیادی از مدل تلویزیون در رنج سایزهای زیاد می توان از لحاظ قیمت ارزان به دو مدل تلویزیون اشاره نمود که در حال حاضر جزو پرفروش ترین تلویزیون های ارزان قیمت هستند و هردو از کمپانی سامسونگ می باشند.

پرفروش ترین تلویزیون های ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سلام بابا، طبق بررسی های این مجموعه دو تلویزیون ۵۰TU۷۰۰۰ و ۵۰TU۸۰۰۰ دارای کمترین قیمت می باشند.

۱- تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۷۰۰۰

تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۷۰۰۰ در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی سامسونگ تولید و عرضه‌ی بازار شد. این محصول با بهره گیری از امکانات پیشرفته ‌موجب شده جزو یکی از محصولات پرفروش‌ بازار باشد. این تلویزیون با سایز ۵۰ اینچ مناسب نشیمن بزرگ و متوسط می‌باشد که با کیفیت تصویر ۴K شما را به دیدن تصاویری خارق‌العاده دعوت می‌کند.

سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز، پردازنده تصویر Crystal Processor ۴K و فناوری PurColor به تولید صحنه‌های جذاب کمک می‌کنند و تصاویری زیبا را در معرض دید قرار می‌دهند. نشستن پای تلویزیون با همچین کیفیتی در کنار کیفیت صدای ۲۰ وات هر کاربری را ساعت ها با خود درگیر می کند. 

توسط فناوری Multiroom Link در هر نقطه از خانه شاهد صدا باشید و بدون افت کیفیت از شنیدن موسیقی های مورد علاقه در هر نقطه‌ای لذت ببرید. اما مهم‌تر از همه در کنار عصر تکنولوژی می‌رسیم به سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت. سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده که از قابلیت‌های هوشمند زیادی برخوردار می‌باشد.

با قابلیت اشتراک گذاری، تلویزیون‌ و موبایل با هم مچ می‌شوند. تلویزیون tu۷۰۰۰ سازگار با دستگاه‌های اپل نیز می‌باشد و شما دیگر نگران متصل کردن دستگاه‌های اپل خود نباشید.

حالت گالری یکی دیگر از امکانات این ال ای دی می‌باشد که توسط آن می‌توانید نمایی روًیایی را به خانه‌ خود ببخشید و مانند یک تابلو با منظره‌ی زیبا استفاده کنید.

پایه‌های دو شاخه‌ای به راحتی وزن تلویزیون ۵۰ اینچ را متحمل می‌شوند و همچنین با وجود توانایی مدیریت کابل‌ها نظم مرتبی به اطراف تلویزیون می‌بخشند. مخفی شدن کابل‌ها درون پایه‌ها از هرج و مرج و شلوغی جلوگیری می‌کنند و هیچ نشانی از سیم‌های پخش شده نمی‌ماند. 

تلویزیون TU۷۰۰۰ سامسونگ مجهز به حالتی خودکار برای کنسول های بازی به نام ALLM می‌باشد. حالت خودکار بازی، به صورت سریع تشخیص می دهد که چه زمانی برای بازی کردن آماده هستید.

در واقع زمانی که قصد شروع یک بازی را دارید با حالت خودکار بازی سریعتر وارد بازی می شوید. حالت ALLM به طور خودکار صفحه نمایشگر را بهینه می کند و تاخیر در ورودی را به حداقل می رساند؛ در نتیجه کنترل بیشتری را برای کاربر فراهم می کند. 

۲- تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۸۰۰۰

تلویزیون سامسونگ ۵۰TU۸۰۰۰ دارای امکانات به روز و جدید در سال ۲۰۲۰ می‌باشد و به همین دلیل در بازار هواداران خاصی را به خود جلب کرد. کیفیت تصویر ۴K به همراه پنل VA نظر هر کسی را به سمت خود می‌کشاند. برای تماشای تلویزیون کیفیتی بالا و توان صدایی بالا از ضروری‌ترین قابلیت‌ها به حساب می‌آیند.

پس همراه با کیفیتی زیبا به نشستن پای تلویزیونی با توان ۲۰ وات بپردازید تا شما را غرق صحنه‌های خود کند. در بخش صوتی داشتن قابلیت MultiroomLink امکان توزیع صدا در هر نقطه را فراهم می‌کند. موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor ۴K تصاویر را در زمان کمی با کیفیت بالا در معرض دید قرار می‌دهد.

پردازش تصاویر نیز توسط فرمت استاندارد HDR صورت می‌گیرد. اگر نگران تاری هنگام بازی‌های هیجانی و سریع هستید باید بگوییم سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز بر عهده‌ی از بین بردن تاری و کشیدگی این صحنه‌ها می‌باشد. برای بخش هوشمند نیز از سیستم عامل تایزن کمک گرفته شده است.

این سیستم عامل با قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی‌های زیادی را به ارمغان می‌آورد. دستیار صوتی، قابلیت اتصال به موبایل و برنامه‌ی Apple Airplay را می‌توان نام برد. بی شک در سال ۲۰۲۰ تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل tu۸۰۰۰ بهترین گزینه بوده و با امکانات هوشمند پاسخگوی نیاز شما می‌باشد. 

نمایش تصاویر واقعی و زنده یکی از دلایل اصلی برای نشستن پای تلویزیون می‌باشد. پس مطمناً شما هم دوست دارید هنگام خرید تلویزیون محصولی را برگزینید که تصاویر را روشن و شفاف نمایش دهد.

به همین دلیل سامسونگ در کیفیت تصاویر خود از فرمت تصویری‌های HDR و +HDR۱۰ بهره برده است. این فرمت‌ها در کنار هم برای روشنایی حداکثر و تیرگی حداکثر کار می‌کنند و در نهایت به ایجاد تصاویری خاص با رنگ‌های واقعی می‌پردازند. 

 سیستم عامل تایزن مختص کمپانی سامسونگ بوده و با بهترین قابلیت‌ها دسترسی‌های خاصی را برایتان فراهم می‌آورد. با مفید بودن امکاناتی مانند ریموت کنترل چند منظوره، مرورگر وب، جستجوی صوتی، برنامه‌ی SmartThings و قابلیت اتصال به موبایل از مهم‌ترین ویژگی های بخش هوشمند این ال ای دی اسمارت می‌باشند. منوی سیستم عامل تایزن برگرفته از لیست برنامه‌ها می‌باشد که در مدت زمان کم نشستن پای تلویزیون را فراهم می‌کند. 

برنامه هوشمند SmartThings امکان دسترسی و مدیریت تنظیمات محصولات هوشمند دیگر خانه را آسان می‌کند. توسط برنامه‌ی Apple AirPlay به دستگاه‌های اپل متصل شوید تا بتوانید آن‌ها را کنترل کرده و یا روی صفحه نمایش بزرگ اطلاعات آن‌ها را در اختیار بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10919883
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است