استانی 10:08 - 10 آذر 1394
فرمانده پلیس‌راه استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر ارتباطی قزوین-زنجان چهار کشته داشت و 29 مصدوم را روانه بیمارستان کرد.

واژگونی اتوبوس مسافربری در محور قزوین-زنجان

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، اظهار کرد: این حادثه ساعت 1:15 بامداد امروز در کیلومتر 20 لاین شمالی اتوبان زنجان به قزوین به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس رخ داد.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی و پلیس‌راه به محض اطلاع از وقوع این سانحه رانندگی در محل حاضر شدند، گفت: این اتوبوس مسافربری از تهران به مقصد اردبیل در حال حرکت بود که متاسفانه عامل انسانی و یک لحظه بی‌توجهی به هشدارها باعث شد پرونده زندگی چهار نفر برای همیشه بسته شود.

شیرمحمدی تصریح کرد: مصدومان این حادثه به منظور مداوا و درمان در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی آیت‌الله موسوی زنجان بستری هستند.

وی به وضعیت راننده این اتوبوس نیز اشاره کرد و گفت: این فرد نیز در جمع مصدومان است و در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است.

انتهای پیام


7453155
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است