گوناگون 21:06 - 07 شهریور 1394
سوانح رانندگی همچنان یکی از دلایل اصلی مرگ‌ومیر در کشورمان است.

آنچنان که طی چند ساعت از شامگاه جمعه تا بامداد شنبه در جریان 4حادثه دست‌کم 12نفر جان خود را از دست دادند.

اولین حادثه عصر جمعه در کیلومتر 45محور چمن بید- جنگل گلستان در استان خراسان شمالی رخ داد و در جریان آن یک دستگاه خودروی اُپل با یک کامیون اسکانیا برخورد کرد. در جریان این حادثه هولناک 5سرنشین اپل جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده، رئیس پلیس راه خراسان شمالی در توضیح این حادثه گفت: هرچند نیروهای امدادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند اما سرنشینان اپل جان باخته بودند و یکی از سرنشینان کامیون نیز مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد. به گفته وی، کارشناسان پلیس راه علت اصلی این تصادف مرگبار را بی‌مبالاتی راننده اُپل به‌علت تجاوز به چپ نسبت به کامیون اعلام کرده‌اند.

آتش‌سوزی خودروی پیکان حادثه دیگری بود که در جریان آن 4عضو یک خانواده به طرز دلخراشی جان باختند. این حادثه ساعت 21:25 جمعه در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - قم رخ داد. ماجرا از این قرار بود که پیکان با 6سرنشین در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با جدول کناره آزادراه آتش گرفت.

به‌دنبال این حادثه بلافاصله از آتش‌نشانی تهران درخواست کمک شد اما پیش از رسیدن آتش‌نشانان شهروندان 4سرنشین قسمت عقب پیکان، شامل دختر بچه 4ساله، پسر بچه 8ساله و 2دختر نوجوان که بین 15تا 20سال سن داشتند را از خودرو خارج کرده بودند و در ادامه آتش‌نشانان 2نفر دیگر را از جلوی خودرو بیرون کشیدند اما بررسی‌ها نشان داد 4نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند و فقط 2کودک زنده مانده‌اند.

در شرایطی که ساعتی از این تصادف گذشته بود، حادثه مرگبار دیگری در بزرگراه نیایش رخ داد. این حادثه ساعت 22:53در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش رخ داد و شواهد نشان می‌داد یک پراید در محدوده خیابان سردار جنگل با یک دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرده و واژگون شده است. شدت این حادثه به حدی بود که راننده سواری پراید از شیشه جلو به کف بزرگراه پرتاب شده و جان خود را از دست داده بود.

انگار قرار نبود تصادف‌های مرگبار پایان یابد. چرا که سانحه بعدی چند ساعت بعد در جاده ورامین اتفاق افتاد و 2نفر کشته شدند. در جریان این تصادف که ساعت 4:17بامداد دیروز در جاده ورامین، 3راه تقی‌آباد رخ داد یک سواری پراید به‌شدت با کامیونی که در حاشیه خیابان پارک شده بود برخورد کرد و باعث مرگ هر دو سرنشین پراید شد. سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در این‌باره گفت: شدت این تصادف به حدی بود که پراید کاملا زیر کامیون رفته و مچاله شده بود و آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی آن را برش دادند و اجساد جان‌باختگان را بیرون کشیدند.


6976439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است