استانی 17:36 - 23 مرداد 1399

شهرستان کلیبر ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیار راستگو ظهر امروز پنج شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار کلیبر در خصوص پتانسیل بالای شهرستان کلیبر ابراز داشت: شهرستان کلیبر را می‌توان به عنوان عروس گردشگری استان نام برد چون از ظرفیت‌های بسیار بالای این شهرستان می‌توان به گردشگری اشاره کرد البته پتانسیل بسیاری دارد که یکی از آنها را وجود مردم غیرتمند و زحمتکش است.

وی سپس ادامه داد: غنی بودن این شهرستان از گیاهان دارویی خاص که برخی مختص منطقه هستند از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان محسوب می‌شود و می‌توان در جهت اشتغال‌زایی و توسعه بخش خصوصی استفاده کرد.

وی همچنین به وظایف فرمانداران نیز اشاره و عنوان کرد: فرمانداران دو وظیفه عمده دارند که یکی از وظایف وظیفه بخشی و شامل تأمین آزادی‌های سیاسی و مدنی و وظیفه دوم فرابخشی و شامل نظارت و پیگیری بوده و فرمانداران در مقابل این موارد مسئول و پاسخگو هستند.


10665874
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است