استانی 00:38 - 01 دی 1393
فرماندار کنگان:
فرماندار کنگان گفت: پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب در این شهرستان باکیفیت و شتاب خوبی در حال اجراست.

پروژه‌های سفر رهبری در کنگان با شتاب خوبی در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس جمشیدی شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های برق‌رسانی این شهرستان اظهار کرد: کنگان در سال‌های اخیر از نظر جمعیتی رشد چشمگیری داشته و روز به روز نیز شاهد تداوم این روند و افزایش جمعیت هستیم.

وی افزود: مجموعه مسئولان استان بوشهر و شهرستان کنگان برای رفع مشکلات مردم در مناطق شهری و روستایی اهتمام می‌ورزند و تاکنون برنامه‌های مهمی در این مسیر اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب در جنوب استان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان این شهرستان است و برای تامین اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

جمشیدی تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها باکیفیت و شتاب خوبی انجام شده و امیدواریم تا تکمیل کامل این پروژه‌ها همه مسئولان همکاری کنند.

فرماندار کنگان با اشاره به روند مطلوب پروژه‌های برق‌رسانی در این شهرستان نیز اظهار داشت: با تلاش و فعالیت صورت گرفته، مجموعا بیش از 45 میلیارد ریال برای توسعه برق کنگان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص داده شده که امیدواریم تمام این اعتبارات تزریق شود.

جمشیدی گفت: توسعه، بازسازی و اصلاح شبکه برق در روستاها و شهرهای شهرستان کنگان از جمله محورهای پروژه‌های برق‌رسانی در این شهرستان از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب است.

وی یادآور شد: در برخی مناطق کنگان در حوزه برق با مشکلاتی مواجه هستیم که تکمیل پروژه‌های برق‌رسانی باعث مشکلات این حوزه و رضایتمندی مردم می‌شود.


5461809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است