استانی 03:27 - 06 خرداد 1399
نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس مطرح کرد؛
ایسنا/خراسان رضوی نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم در مجلس یازدهم نباید قانون جدید به تصویب برسد و به جای آن باید به تصحیح قوانین قبلی پرداخت.

به جای تصویب قانون جدید باید قوانین قبلی تصحیح شوند/ تهیه طرح آمایش ترشیز ضروری است

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در نشست هم اندیشی خود با اصحاب رسانه که پنجم خرداد ماه برگزار شد؛ عنوان کرد: اگر چه تا کنون قوانین انتخابات کشور چندین بار بازنگری شده اما حتی یک بار هم قانون تعزیرات که جزء قوانین مهم محسوب می‌شود، مورد بازنگری قرار نگرفته است.

وی مطرح کرد: متاسفانه آنقدر به حاشیه‌ها پرداخته‌ایم که از اصول غافل شده‌ایم، معتقدم در مجلس یازدهم نباید هیچ قانونی به تصویب برسد و به جای آن به تصحیح قوانین قبلی پرداخت.

نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون قوانین بسیاری به تصویب رسیده که بسیاری از آن‌ها مزاحم بوده و باید کنار گذاشته شوند، این قوانین بسیاری از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: اگرچه در دوران شیوع کرونا برای حضور کارکنان در محل کار محدودیت‌هایی وجود داشت اما در همین ایام کارها به نحو مطلوبی انجام شد، این نشان می‌دهد با تعداد نیروهای کمتر هم می‌‏شود کارهای اداری را انجام داد.

نیک‌بین گفت: در کشور ایران با 80 میلیون نفر جمعیت بیش از 4.5 میلیون کارمند داریم، در صورتی که چین با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت حدود 700 تا 800 هزار نفر کارمند دارد. افراد بسیاری در دولت هستند که فقط حقوق می‌‏گیرند و برای 20 دقیقه کار مفید 8 ساعت حقوق پرداخت می‏‌شود، اگر تعداد کارمندان کاهش یابد قطعا کارآرایی افراد افزایش یابد.

نیک‌بین در ادامه گفت: تمام تلاش خود را برای تاسیس مجمع نمایندگان ادوار به کار خواهم گرفت، معتقدم باید اصلاحات با اصول صورت گیرد، اگر با گذشت 40 سال از انقلاب دنبال اصلاح نباشیم و مدیران و قوانین مزاحم را اصلاح نکنیم تلاش‌ها فایده‌ای نخواهد داشت، البته برای این اصلاح و بودن و نبودن افراد قرار نیست تبر برداریم بلکه قیچی اصلاح نیاز دارد.

تهیه طرح آمایش ترشیز ضروری است

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان قبلی مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منطقه ترشیز باید جایگاهی بهتر از این داشته باشد، و در این مسیر نیازمند همراهی تمامی نمایندگان قبلی هستم.

وی بیان کرد: بدون توجه به نگاه سیاسی انتظار دارم مسئولان برای رفع مشکلات و تحول منطقه ترشیز تلاش کنند، کارخانه فولاد از سال‌ها قبل نیمه کاره مانده و کارخانه کاشی به دلیل مشکلات بسیاری که دارد تنها با 20 درصد و کارخانه روغن فرآیند با 10 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند.

نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم تهیه طرح آمایش سرزمین منطقه ترشیز را ضروری ذکر کرد و افزود: در مسیر پیشرفت و توسعه ترشیز مسائل سیاسی جایگاهی ندارد، از سویی خبرنگاران هم نباید مغرضانه به اقدامات صورت گرفته نگاه کنند.

وی گفت: اگر بخواهیم کاشمر از سیاسی کاری نجات پیدا کند و به سمت شایسته سالاری برود خبرنگاران باید حقایق را به درستی نشان دهند، خبرنگاران برای بسیاری از مسائل تصمیم ساز هستند و از سویی درخواست‌های مردم را انتقال می‌دهند.

نیک‌بین در پایان با تاکید بر اینکه خبرنگاران را نه تنها نباید محدود کرد، بلکه باید نگاه آزادانه خود را داشته باشند، گفت: برای دفاع از حقوق خبرنگاران و تقویت تشکل‌های این قشر از جامعه تلاش خواهم نمود.

انتهای پیام


10546236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است