استانی 08:38 - 08 اسفند 1395
برای نخستین بار؛
تهران-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در دو نقطه پایتخت خبر داد.

تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در دو نقطه پایتخت برگزار می شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر با ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) است، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) شهیده راه ولایت شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: باید از فرصت ایام فاطمیه برای گسترش وتعمیق فرهنگ فاطمی در میان اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

محمودی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در نقاط مختلف استان تهران ادامه داد: آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) به یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین برنامه های مذهبی در طول سال تبدیل شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: برگزاری آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) برکات و دستاوردهای فراوانی را به همراه دارد و خوشبختانه هر ساله بر شکوه این مراسم افزوده می شود.

محمودی با اشاره به این نکته که آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) برای نخستین بار در پایتخت برگزار می شود، گفت:  آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در دو نقطه پایتخت برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) روز پنج شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جابری واقع در میدان شهدا، خیابان شکوفه و مسجد صاحب الزمان(عج) بازار واقع در تجریش، میدان قدس برگزار خواهد شد.

وی از همه مردم متدین و همیشه در صحنه تهران دعوت کرد که در آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) شرکت کرده و پیوند خود را با شهیده راه ولایت مستحکم تر از گذشته کنند.


8857280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است