استانی 10:48 - 27 فروردین 1393
امام جمعه فردوس:
امام جمعه فردوس گفت: همکاری دولت و مردم می‌تواند پشتوانه خوبی برای شکوفایی اقتصادی باشد.

همکاری دولت و مردم پشتوانه‌ای برای شکوفایی اقتصاد است

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سامان‌دهی امور اقتصادی کشور وابسته به درآمدهای اقتصادی و مصرف آن به شکل صحیح و هدفمند است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی کردن اصل 44 قانون اساسی که تا اندازه‌ای امور اقتصادی را سامان‌دهی کرد، اذعان داشت: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها امید است تورم کنترل شود.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: قسمتی از درآمدهای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به امر سلامت، بهداشت، اشتغال و صنعت اختصاص می‌یابد.

بابایی با بیان اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال را در کشور فراهم کند، ادامه داد: همچنین 6 میلیون از هموطنان زیرپوشش بیمه درمانی قرار می‌گیرند.

وی متذکر شد: همکاری دولت  و مردم می‌تواند پشتوانه خوبی برای شکوفایی اقتصاد باشد.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه گمان می‌رود 30 درصد مردم از دریافت یارانه فاز دوم انصراف دهند، افزود: این امر کمک بزرگی به دولت است.

بابایی خاطرنشان کرد: پیامد مثبت این همکاری اعتماد بیش از پیش مردم به دولت در اجرای وعده‌ای مهم برای اشتغال، سلامت، بیمه و کم کردن فشارهای اقتصادی به اقشار آسیب‌پذیر است.


3495278
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است