گوناگون 14:06 - 28 بهمن 1397
فیلم‌های هیجان‌انگیز که با نام تریلر هم شناخته می‌شوند، به فیلم‌هایی گفته می‌شود که بیننده را دچار تعلیق می‌کنند و باعث ایجاد شور و هیجان در مخاطب می‌شوند.

فیلم‌های جدید ژانر هیجان‌انگیز؛ فیلم جدید وینترباتم تا آثار مستقل مارچ

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، فیلمسازان معمولاً با به تأخیر انداختن موارد اجتناب‌ناپذیری که مخاطب می‌بیند، باعث افزایش تنش و تعلیق در فیلم می‌شوند. در بیشتر اوقات، عناصر تعلیق در صحنه‌هایی به کار می‌رود که فرار تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. فیلم‌های هیجان‌انگیز معمولاً با ژانرهایی مانند اکشن، فانتزی، علمی تخیلی و یا ماجراجویی ترکیب می‌شوند. البته فیلم‌های دلهره‌آور رابطه نزدیکی با فیلم‌های ترسناک دارند، چون هر دو باعث ایجاد تنش و تعلیق در بیننده می‌شوند. حتی در فیلم‌های جنایی هم سعی می‌شود کمتر به جنایتکارها و کارآگاه‌ها پرداخته شود و بیشترین تمرکز فیلمساز روی ایجاد صحنه‌های مهیج است.

از مضمون‌های رایج در ژانر تریلر می‌توان به توطئه‌های سیاسی، ارعابگری، تعقیب و گریز و مثلث‌های عشقی که مرگ منجر شده‌اند، اشاره کرد. یکی از بهترین فیلم سازهایی که آثار بی‌نظیری را ژانر هیجان‌انگیز ساخته است، آلفرد هیچکاک می‌باشد. محبوبیت فیلم‌های دلهره‌آور به قرن بیستم و مخصوصاً بعد از ترور جان اف. کندی باز می‌گردد. این محبوبیت تا به امروز ادامه داشته و هر سال فیلم‌های زیادی در این ژانر ساخته می‌شوند که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند که این فیلم‌ها در چه کشوری ساخته شود. به لطف شبکه‌های مجازی، کاربران فیلم‌های خوب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رصد می‌کنند. در این متن به معرفی تعدادی از فیلم‌های هیجان‌انگیز پیش‌رو می‌پردازیم.

فیلم The Wedding Guest ۲۰۱۸ یکی از فیلم‌های مهیج سال ۲۰۱۹ است که در یکم ماه مارس در ایالات متحده اکران می‌شود. البته این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم The Wedding Guest ۲۰۱۸ می‌توانید وارد سایت دانلود فیلم ایران زیرنویس شوید. فیلم مهمان عروسی توسط مایکل وینترباتم کارگردانی شده که فیلم‌های "جود"، "در این جهان" و "کد ۴۶" را در پرونده کاری خود دارد. نقش اصلی فیلم را دو پتل بازی می‌کند که بیشتر برای بازی در فیلم "شیر ۲۰۱۶" شناخته شده است. پتل همچنین در فیلم‌های دیگری مانند "مردی که بی نهایت را می‌دانست"، "چپی"، "میلیونر زاغه نشین" و "فیلم آخرین باد افزار" بازی کرده است.

داستان فیلم مهمان عروسی روی یک مرد بریتانیایی به نام جی تمرکز دارد. جی برای شرکت در یک عروسی به هند سفر می‌کند اما هدف اصلی او چیز دیگری است. او قصد دارد که عروس را بدزدد و با خود ببرد. جی در ابتدا نقشه‌های خود را به خوبی جلو می‌برد اما رفته رفته کنترل همه چیز از دستش خارج می‌شود. حال او باید از طریق راه‌های مخفی نقشه‌های خود را عملی کند. این فیلم در کنار نشان دادن صحنه‌های بی‌نظیر از دو کشور هند و پاکستان، به خوبی دنیای زیرزمینی و تبهکاری این دو کشور را نیز به تصویر می‌کشد.

فیلم Furie ۲۰۱۹ فیلم دیگری است که در تاریخ یکم مارس ۲۰۱۹ اکران می‌شود و در ویتنام ساخته شده است. برخی از فیلم‌هایی که در آسیای جنوب شرقی ساخته شده‌اند، از محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار هستند. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم "یورش" اشاره کرد که دو فیلم از آن در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ ساخته شده است. فیلم یورش که ساخت کشور اندونزی است، سرشار از مبارزه‌های نفس‌گیر و مهیج است و به خوبی توانسته جای خود را در دل مخاطبان باز کند. با توجه به پیش نمایش رسمی، فیلم فیوری هم کاملاً در فضایی مانند فیلم یورش اتفاق می‌افتد و دارای صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیز است.

پس دانلود فیلم Furie ۲۰۱۹ را حتماً به لیست دانلود خود اضافه کنید. شخصیت اصلی فیلم فیوری را یک زن بازی می‌کند. این زن که های فونگ نام دارد، قبلاً خلافکار و رهبر یک گروه گانگستری بوده است. اما از زمانی که او بچه‌دار شده است، زندگی آرامی را به همراه دخترش در حومه شهر سپری می‌کند. تا اینکه یک روز دخترش توسط گروهی از قاچاقچیان انسانی ربوده می‌شود. به این ترتیب، های فونگ یک بار دیگر وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود تا دخترش را نجات دهد.

فیلم بعدی یک فیلم هالیوودی است که ترکیبی از ژانرهای اکشن، جنایی، فانتزی و هیجان‌انگیز است. ژانر فانتزی هم یکی از ژانرهایی است که امروزه مخاطبان بسیار زیادی دارد. فیلم Stary ۲۰۱۹ هم مانند فیلم‌های قبلی در یکم مارس ۲۰۱۹ اکران می‌شود. در طول داستان این فیلم، کارآگاهی به نام مورفی با نوجوانی به نام نوری همراه می‌شود تا در مورد قتل مادر نوری تحقیق کنند. این در حالی است که مادر نوری به طرز مرموزی به قتل رسیده است. کارآگاه مورفی رفته رفته متوجه قدرت‌های فراطبیعی نوری می‌شود و این سوال پیش می‌آید که آیا این نیروها می‌تواند برای خانواده او یک تهدید محسوب شوند یا خیر. نقش کارآگاه مورفی را بازیگر سریال مردگان متحرک یعنی کریستین وودز بازی می‌کند. طرفداران سریال مردگان متحرک هم از این فیلم بی‌خبر نیستند و بی‌صبرانه در انتظار دانلود فیلم Stray ۲۰۱۹ هستند. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به کارن فوکوهارا اشاره کرد که برای بازی در فیلم جوخه انتحار شناخته شده و نقش نوری را ایفا می‌کند.

انتهای رپرتاژ خبری


10057022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است