اجتماعی 17:16 - 02 مرداد 1393
بیانیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد: حضور گسترده آزادی‌خواهان در سراسر جهان به ویژه ملت ‌ایران اسلامی در روز قدس پشتوانه‌ای خواهد بود برای جبهه مقاومت و آتش ترس و وحشت را در دل جبهه استکبار شعله ور خواهد کرد.

حضور در راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای مقاومت است

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نظام سلطه و صهیونیسم امروز بیش از هر زمان دیگری در پی حفظ و بقای موجودیت خود به توحش و خونریزی و کشتار مظلومین بی دفاع روی آورده است. جای جای جهان به ظاهر متمدن امروز شاهد ظلم و بی عدالتی است و فریاد مظلومیت و دادخواهی در هر گوشه ای پیچیده است.

امروز سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر و حامیان دروغین آنها شاهد فجایع عظیمی است که غزه را به حمّامی از خون بدل کرده و روزانه دهها کودک، زن و پیر و جوان بی دفاع و بی گناه در زیر آتش قساوت و زیاده خواهی صهیونیست‌ها در خون می‌غلطند.

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که با دوراندیشی امام راحل عظیم الشأن، روز قدس نام نهاده شده و در دفاع از مظلومیت و حق خواهی مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات وحشیانه اسرائیل و هم داستان‌های این رژیم جعلی ، در راهپیمایی روز قدس ، بار دیگر تنفر و انزجار خود را از اقدامات نژادپرستانه و قرون وسطایی دنیای استکبار و به ویژه دست پرورده آنها یعنی رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌داریم.

کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در سراسر کشور نیز دوشادوش مردم شریف ایران اسلامی در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب  و به پاس حمایت از بیش از نیم قرن مقاومت مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات وحشیانه اسرائیل جنایتکار ، همراه با سایر اقشار جامعه اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

بی شک حضور گسترده و پرجوش و خروش آزادی‌خواهان در سراسر جهان به ویژه ملت مسلمان و غیرتمند ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای خواهد بود برای جبهه مقاومت و آتش ترس و وحشت را در دل جبهه استکبار و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی بیش از پیش شعله ور خواهد کرد.


4317571
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است