استانی 01:48 - 01 آبان 1393
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجوز استخدام 48 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در وزارت نفت صادر شد.

صدور مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به وضعیت استخدام فرزندان شهدا و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استخدام این عزیزان با مشکلاتی مواجه شده بود، اظهار کرد: به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین نماینده‌ای از مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر خود واجب و وظیفه می‌دانستم پیگیر مطالبات به حق این افراد باشم.

وی افزود: در راستای پیگیری مطالبات فرزندان شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مکاتبات متعددی که با وزارت نفت انجام شد، جلسات مکرری نیز در این مورد با وزیر نفت و سایر مسئولان دولت برگزار و با تلاش و پیگیری‌های فراوان موفق به حل این مشکل شدیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره  به استخدام و جذب 2 هزار و 700 نفر از  پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی وزارت نفت، تصریح کرد: 48 نفر از پذیرفته‌شدگان استخدامی نفت، سهم جامعه بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد است.

تاجگردون با بیان اینکه به زودی اسامی این 48 نفر اعلام خواهد شد،بیان کرد: براساس توافق در مذاکرات خود و وزیر نفت مقرر شد اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی استخدامی وزارت نفت به زودی و حداکثر تا چند روز آینده جهت آغاز به‌کار از طریق این وزارتخانه اعلام شود.

تاجگردون خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگر را افتخاری بسیار بزرگ خواند و گفت: مسیر و راه شهدا و جامعه ایثارگری چراغ راه هدایت و روشنگر همه خوبی‌ها و از خودگذشتگی این رهروان راه حق است.


5018543
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است