استانی 17:41 - 18 آبان 1397

تشویق شدید مسعود شجاعی/ جشن هواداران تراکتور در ورزشگاه

به گزارش خبرنگار مهر، تراکتورسازی و ذوب آهن در دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با پیروزی چهار بر یک تراکتورسازی به پایان رسید.

این دیدار حاشیه های جالبی همچون تشویق شدید محمد تقوی سرمربی جدید تراکتورسازی داشت. تقوی بعداز تعویض طلایی خود که در عرض ۲۰ دقیقه تیمش سه گل به ثمر رساند از سوی هواداران تیم تراکتورسازی تشویق شد.

امروز یکی دیگر از اتفاقات جالب بازی به مسعود شجاعی مربوط می شد. این کاپیتان تیم ملی و تیم تراکتورسازی بعداز چند اشتباهی که در نیمه اول بازی داشت به شدت از سوی هواداران تشویق شد تا روحیه مضاعفی به این بازیکن تزریق شود. شجاعی نیز بعداز تشویق هایی که شد گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا شدت تشویق ها بیشتر از قبل شود.

تشویق بوندسلیگایی یکی دیگر از ابتکارات هواداران تراکتورسازی در لیگ برتر است. آنها بعد از گل هایی که تیمشان به ثمر رساند سه بار زننده گل را یکصدا تشویق کردند.

بعداز پایان بازی هواداران زیادی روی سکوهای یادگار امام تبریز مانده اند و به جشن و شادمانی می پردازند. امروز بیش از ۷۰ هزار نفر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

تراکتورسازی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و هم امتیاز با سپاهان به دلیل تفاضل گل همچنان در رده سوم باقی ماند. ذوب آهن هم با همان ۱۱ امتیاز به دلیل تفاضل گل بدتر به رده یازدهم سقوط کرد.


9968649
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است