استانی 19:27 - 22 تیر 1399

مشکل فاضلاب صدرا به زودی حل میشود

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در شورای حفاظت از منابع آبی استان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت موضوع پساب فاضلاب شرق صدرا است تصفیه خانه شرق صدرا به علت قدیمی بودن مشکلاتی را برای ساکنین مناطق شرق صدرا ایجاد کرده بود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس اضافه کرد: با توجه به اقداماتی که در تصفیه خانه شرق صدرا صورت گرفت ظرفیت بهره برداری از این تصفیه‌خانه افزایش یافت تا موضوع سرریز شدن تصفیه خانه در شهر صدرا برطرف گردد.

او ادامه داد: بر اساس آزمایش‌هایی که بر روی پساب تصفیه شده توسط تصفیه خانه شرق صدرا صورت گرفته است آب تصفیه شده این تصفیه خانه امکان بهره برداری از برخی از فعالیت‌ها نظیر آبیاری برای جنگل کاری را می‌تواند داشته باشد.

وی عنوان کرد: در راستای افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌ها و ایجاد تصفیه خانه شماره ۲ در شهر صدرا می‌توان گفت عملیات مکانیکال و الکتریکال در حال انجام است و برخی از فعالیت‌ها نیز به پایان رسیده و طی دو ماه آینده شاهد بهره برداری از این طرح خواهیم بود با توجه به اینکه اعتبارات لازم از منابع مختلفی نظیر عمران صدرا استفاده شده است امید است که این طرح به زودی به بهره‌برداری شود.

استاندار فارس در خصوص غرب صدرا نیز تاکید کرد: در مناطق غربی صدرانی تصفیه خانه‌های لوکال در حال فعالیت هستند این در حالیست که تصفیه‌خانه لوکال دیگری نیز با توجه به تعهداتی که شرکتهای دست اندرکار ارائه داده‌اند در حال ساخت و آماده بهره‌برداری است و امید است با توجه به فعالیت‌ها مذبور شاهد بهره برداری ی و حل مشکلات فاضلاب در شهر صدرا باشیم.


10615592
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است