استانی 11:32 - 03 بهمن 1397

دانشگاه پیام‌نور گناوه قابلیت بین‌المللی شدن را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بحرانی صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای تقویت واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور در سطح استان بوشهر برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری و بخصوص فرماندار گناوه همواره با دانشگاه پیام نور این شهرستان همکاری و تعامل خوبی داشته اند که از این همکاری کمال تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: دانشگاه پیام نور در زمینه فعالیت های خود نیازمند تخصیص اعتبارات است که در این زمینه نیز از این فرمانداری درخواست همکاری داریم.

سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه نیز در این نشست اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از دانشگاه های موثر در سطح کشور است که در میان سایر دانشگاه ها توانسته به رشد علمی کمک کند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور گناوه از دانشگاه های خوب و با رتبه بالا در استان است و به نسبت سایر دانشگاه ها نیز  دارای تعداد دانشجویان مناسب و کادر آموزشی و اساتید خوب  وقوی برخور دار است.

فرماندار گناوه گفت: تنها شهرستان در استان که برگزاری کنکور سراسری را برعهده گرفته است دانشگاه پیام نور گناوه است و در سایر شهرستان‌ها آموزش و پرورش این کار را عهده دارد

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور گناوه دارای این توانایی و قابلیت بود که  با همکاری اداره آموزش و پرورش و سایر ادارات مربوطه کنکور سراسری را به نحو احسن و شایسته برگزارکند و در این امر بسیار موفق عمل کرد.

پاکنژاد گعت: دانشگاه پیام نور گناوه قابلیت توسعه یافتن به صورت بین المللی را دارد و نگاه ما بر این است که در شمال استان این دانشگاه به یک دانشگاه بین المللی تبدیل شود.

وی بیان کرد: برای تبدیل این دانشگاه به یک واحد بین المللی آماده هر نوع همکاری و همیاری هستیم و هر چه در توان باشد همکاری خواهیم کرد تا این کار انجام شود.

فرماندار گناوه افزود: فعالیت های دانشگاه ها در هر شهرستانی با توجه به قابلیت های آن شهرستان در حوزه های مانند گردشگری و دریانوردی، کشاورزی، صنایع دستی و غیره  سوق داده شود  تا بیشتر برای منطقه خود مفید باشندو شهرستان گناوه دارای این قابلیت است که این اتفاقات در سطح دانشگاه رخ دهد.

پاک‌نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور گناوه همواره در حوزه مدیریت و سرپرستی هماهنگی لازم را با سایر ادارت شهرستان داشته است. در زمینه راه اندازی رصدخانه دانشگاه پیام نور گناوه و اعتبار ما آماده هر نوع همکاری با کارشناسان خواهیم کرد.


10036016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است