استانی 07:05 - 08 اسفند 1393
فارس گزارش می‌دهد
مراسم گرامی‌داشت حماسه 7 اسفند شیرگاه سوادکوه‌شمالی با حضور وزیر تعاونف کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مراسم گرامی‌داشت حماسه 7 اسفند شیرگاه سوادکوه‌شمالی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، امام جمعه شیرگاه پنج‌شنبه شب در جمع مردم سوادکوه‌شمالی که برای گرامیداشت حماسه هفت اسفند شیر‌گاه در مسجد جامع این شهر با اشاره به حمله دشمنان انقلاب اسلامی به آمل و سنگر‌بندی مردم ان شهر در کوچه‌ها و خیابان‌ها، گفت: یک‌ماه بعد از حماسه 6 بهمن آمل، مردم شیر‌گاه در برابر آنان با تکبیر الله‌اکبر به پیروزی رسیدند.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با بیان اینکه حماسه هفت اسفند شیر‌گاه دو شهید به نام‌های حشمت داودیان و قربان‌علی دوست‌علی زاده و چهار جانباز داشته است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در برابر تکبیر مردم شیر‌گاه ذلیل شدند و فرار را بر قرار ترجیح دادند.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم مشکلات دولت را می‌دانند ولی با وضعیت موجود و دغدغه اشتغال مسئولان می‌توانیم درصد بیکاری را کاهش دهیم و اشتغالزایی با اولیت جوانان بیکار بجای بازنشستگان صورت گیرد.

* حماسه 7 اسفند شیر‌گاه در تاریخ ماندگار خواهد شد

نماینده مردم سوادکوه‌، سوادکوه‌شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز در سالروز گرامیداشت حماسه هفت اسفند شیر‌گاه با اشاره به اینکه حماسه هفت اسفند شیر‌گاه در تاریخ ماندگار خواهد شد، گفت: ضد انقلاب بعد از شکست در شیر‌گاه به هیچ شهر دیگر حمله نکرد و این حماسه مردم در ذهن‌ها ماندگار شد.

سیدهادی حسینی که از جانبازان حماسه هفت اسفند شیر‌گاه است به عیادت علی ربیعی وزیر تعاون که در آن سال مسئول اطلاعات سپاه منطقه سه کشور را بر عهده داشت، از مجروحان حماسه 7 اسفند شیر‌گاه سال 60 در بیمارستان ولی‌عصر قائم‌شهر اشاره کرد و افزود: وزیر کار همراهی و همکاری مناسب و قابل تقدیری را برای کاهش مشکلات منطقه با ما داشته است و حل موقت مشکل بازنشستگان صنعت فولاد کشور تا فروردین‌ ماه از اقدامات انجام شده این وزارت‌خانه است.

وی خواستار توجه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ساخت بیمارستان تامین اجتماعی، تکمیل محور سوادکوه و اشتغال جوانان شد و خاطرنشان کرد: ما خواستار ارتباط با جامعه بین‌المللی هستیم و نیازی به ارتباط با ابر‌قدرت‌ها نداریم.

*2 شهید و 4 جانباز حماسه 7 اسفند شیر‌گاه

قربان‌علی بوداغی که در سال 60 به عنوان شهردار شیر‌گاه فعالیت می‌کرد با اشاره به شرایط شیر‌گاه در سال 60 به بیان خاطراتی از حمله ضد انقلاب در شب هفت اسفند به پایگاه بسیج شهر پرداخت.

به گزارش فارس، ضد انقلاب در هفت اسفند سال 60 با حمله به پایگاه بسیج شیر‌گاه و به شهادت رساندن دو شهید و مجروح کردن چهار نفر از بسیجیان با مقابله مردم از شهر فرار کردند.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدهادی حسینی و کمال علی‌پور و حسین نیازآذری نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی استاندار مازندران علی بابایی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی از مهمانان ویژه این مراسم بودند.


5933414
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است