استانی 01:18 - 05 اردیبهشت 1393
نماینده مجلس سوییس:
کاشان- ایرنا- نماینده مجلس سوییس و عضو گروه پارلمان دوستی ایران و سوییس گفت: ایستادگی ایران در مقابل تحریم ها تحسین آمیز و قابل ستایش است.

ˈدومینیک بیتینگˈ شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کاشان اظهار داشت: من از وجود تحریم ها علیه کشور بزرگ و متمدن ایران خوشنود نیستم، ولی ایستاگی این کشور مقابل آمریکا حائز اهمیت است.



وی افزود: تصور مردم عادی در جهان این است که تحریم ها ایران را فلج کرده و آسیب بزرگی به زندگی مردمش وارد ساخته است، ولی پس از آمدن به این کشور و مشاهدات عینی خلاف این موضوع را پی بردم.



وی با بیان اینکه 40 سال قبل نیز به ایران آمده بودم، تصریح کرد: رفتار صمیمانه مردم و برخورد محبت آمیز امروز آنها مانند گذشته همچنان مهربان و خوب است.



وی همچنین آثار تاریخی کاشان را جذاب توصیف کرد و گفت: این شهر با داشتن آثار زیبا و جذابی چون تپه های هفت هزار ساله سیلک یک سرزمین متمدن محسوب می شود.



بیتینگ با ابراز خرسندی از سفر به ایران خاطرنشان کرد: به خاطر فرهنگ غنی و تمدن بزرگ ایران احساس می کنم با سفر به این کشور به ریشه تمدنی خود آمده ام.



گروه پارلمان دوستی سوییس به دعوت ˈعباسعلی منصوریˈ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رییس پارلمان دوستی ایران و سوییس برای بازدید از آثار تاریخی به کاشان سفر کرده است.



هیات شش نفره سوییس روز پنجشنبه از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی منطقه از جمله تپه های هفت هزار ساله ˈسیلکˈ ، باغ فین و بازار کاشان و کارگاه فرش دستبافت عتبات عالیات بازدید کرد و در ادامه این سفر در روز دوم با سفر به شهرستان آران وبیدگل از دریاچه نمک و کویر مرنجاب این شهرستان دیدن خواهند کرد.



7565/545/ 3404

انتهای پیام /*




3569464
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است