سیاسی 16:40 - 17 مرداد 1399
 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند و در روز دوم جنگ برای مقابله با دشمن به منطقه جنوب اعزام شدند.

امیر سرتیپ جهانشاهی:دانشگاه افسری امام علی(ع) فیضیه ارتش و مرکز علم و تقوا و جهاد است

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، نقش دانشگاه افسری امام علی(ع)  را در دوران دفاع مقدس تشریح کرد.

او گفت: دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) ایثارگری ها و فداکاری های گسترده ای در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های کشور داشتند. دانشجویان این دانشگاه در روز دوم جنگ تحمیلی به فرماندهی امیر حسنی سعدی در مقابل دشمن ایستادند.

امیر سرتیپ جهانشاهی افزود: در جنگ ۳۴ روزه خرمشهر نیز دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع)  در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با تشریح ابعاد حضور پررنگ دانشگاه افسری امام علی(ع) در دوران دفاع مقدس یادآور شد: دانشگاه افسری امام علی(ع)  فیضیه ارتش و مرکز علم و تقوا و جهاد است و همین موضوع موجب اعتماد فرمانده معظم کل قواست.

وی در پایان با اشاره به ولایتمداری کارکنان دانشگاه افسری امام علی(ع) خاطرنشان کرد : دانشگاه افسری امام علی(ع) ۱۱۸۴ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است و شهیدانی چون صیاد شیرازی و نامجو را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  ۳۶ بار در این دانشگاه حضور یافتند و این باعث افتخار ماست. ایشان به دلیل اعتمادی که به این دانشگاه داشتند نشان فداکاری را به دانشگاه افسری امام علی(ع) اهدا کردند. این اقدام موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان می‌شود؛ همچنانکه اکنون هم افسران این دانشگاه در مناطق مرزی هدایت نیروها را بر عهده دارند.

انتهای پیام


10656817
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات پیروزمند «وعده صادق»، تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظهر امروز مراسم ختم پرویز داودی معاون اول دولت نهم برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است