علمی فناوری 21:19 - 24 مهر 1398
دانشگاه تهران درباره درخواست برخی از تشکّل‌های دانشجویی در مراسم آغاز سال‌ تحصیلی دانشگاه‌ها که امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد توضیح داد.

توضیح دانشگاه تهران درباره درخواست تشکل‌های دانشجویی در مراسم آغاز سال‌ تحصیلی دانشگاه‌ها

به گزارش ایسنا، در این توضیح آمده است: مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه با حضور شماری از استادان، دانشجویان، وزرا، مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و با حضور و سخنرانی ریاست محترم جمهور همانند سال‌های گذشته در دانشگاه تهران با موفقیت و به شایستگی برگزار شد.

ضمن ابراز سپاس از حضور همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، به‌خصوص دانشجویان و استادان ارجمند، نظر به درخواست تعدادی از دانشجویان برخی تشکّل‌های سیاسی مبنی بر سخنرانی در این مراسم، به اطلاع می‌رساند مراسم آغاز سال تحصیلی هرساله با توجه به محدودیت زمانی و تعدد تشکّل‌های دانشجویی بر اساس رویه‌ای معهود و توافق شده با سخنرانی یک دانشجو جهت انعکاس نظرات دانشجویان و یک استاد برای انعکاس دیدگاه‌های استادان برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که علاوه بر این مراسم، هرساله برای حضور پویاتر و فعال‌تر دانشجویان و تشکّل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور و ارائه دیدگاه‌های نمایندگان تشکّل‌ها، در ایام ۱۶ آذر و هم‌زمان با روز دانشجو، مراسمی برگزار می‌شود که امیدواریم در سال جاری نیز همان‌گونه که ریاست محترم جمهور در سخنان خود وعده کردند، مراسم ۱۶ آذر با حضور پرشور دانشجویان و نمایندگان کلیه تشکّل‌های دانشجویی برگزار و دانشجویان بتوانند بیانات و دیدگاه‌های خود را در حضور ایشان مطرح نمایند.

انتهای پیام


10268629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت مرگ پزشک جوان هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۴۰ هزار و ۶۵۵ عمل جراحی اورژانسی در کشور انجام شده است.  
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین، شناسایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو، از توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی طی ۴ ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش جدیدترین آمار ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری جرمی حدود ۴.۳ میلیون برابر خورشید دارد و یک سیاه‌چاله فعال است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی در اولین حضور خود در بازار پرطرفدار خودرو‌های برقی چین، رشد خود را تقویت می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه ای تدوین شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است