اجتماعی 17:21 - 25 مهر 1397
محمدرضا مهرادفر معاون سابق مرکز آزمون دانشگاه آزاد که از سوی حمید میرزاده رئیس اسبق این دانشگاه، در ترکیب شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو قرار گرفته بود، دوباره در این حوزه مسئولیت گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی محمدرضا مهرادفر را به عنوان سرپرست اداره کل آزمون‌سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

مهرادفر دارای سابقه طولانی در مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است. وی معاون اجرایی مرکز آزمون بوده و در دوره‌ ریاست حمید میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو منصوب شده بود.

مشکلات پیش آمده در خصوص پذیرش دانشجویان در رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، عزل و نصب در حوزه سنجش و پذیرش در دانشگاه آزاد را قوت بخشیده است.


9945945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهرداری تهران گفت: الگوسازی برای جشن‌های خیابانی و شادی عمومی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهرداری تهران گفت: الگوسازی برای جشن‌های خیابانی و شادی عمومی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ علی همه خانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دانش آموزان بخش بزرگی از پیکره علم و دانش هستند و می‌توانند به عنوان حلقه ارتباطی میان خانواده، مدرسه و جامعه در ماموریت ها، به پلیس یاری برسانند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دختر چه شد؟
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا فراجا گفت: بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستورکار قرار گیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است